AnaLexia Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har dette forumet erstattet det "gamle" SF-forumet? Bare lurte på det. Kunne virke sånn på mange måter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, enig med deg. Ser sånn ut for tida. Mens ernæringsrelaterte spørsmål heller stilles i åpent forum eller i forum for foreldre og barn eller ungdom. Litt synd, egentlig. Særlig på åpent skrives det jo om så mye at de innleggene en kunne hatt lyst til å kommentere, ofte drukner i alle de andre temaene. Men kanskje vi kan skjerpe oss? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forstyrra meg Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, enig med deg. Ser sånn ut for tida. Mens ernæringsrelaterte spørsmål heller stilles i åpent forum eller i forum for foreldre og barn eller ungdom. Litt synd, egentlig. Særlig på åpent skrives det jo om så mye at de innleggene en kunne hatt lyst til å kommentere, ofte drukner i alle de andre temaene. Men kanskje vi kan skjerpe oss? Savner forumet for spiseforstyrrelser jeg. Hvor er det passende å skrive om sånt nå da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnaLexia Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, enig med deg. Ser sånn ut for tida. Mens ernæringsrelaterte spørsmål heller stilles i åpent forum eller i forum for foreldre og barn eller ungdom. Litt synd, egentlig. Særlig på åpent skrives det jo om så mye at de innleggene en kunne hatt lyst til å kommentere, ofte drukner i alle de andre temaene. Men kanskje vi kan skjerpe oss? Takk for svar! Var ikke ment som noen kritikk eller noe sånt da, men tenkte vel heller på at siden forum for sf var nedlangt så var det mest naturlig å spørre om sånne ting her.. men forum for psykiatri går vel også ann.. Sliter selv med sf skjønner du, bare derfor jeg lurte.:-)Ja, også husker jeg at før så skulle man helst ikke bruke dette forumet til å spørre om sf relaterte ting.. vekt, bmi..mat.. etc. Er så lenge siden jeg har vært her inne nå, så jeg visste liksom ikke hva som var lov lenger..:-) Takk igjen for fint svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnaLexia Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Savner forumet for spiseforstyrrelser jeg. Hvor er det passende å skrive om sånt nå da? Ja, du sliter du også? Jeg savner det også, for det var her inne som jeg først fikk svar på ting da jeg var i begynnelsen av SF. Har sett at noen har med sf har brukt forum for psykiatri, men er ikke så mange. Kanskje ikke så rart at dette forumet blir brukt da? Jeg for min del holder meg på andre forum for sf...og trives godt der. :-) Viktig å kunne støtte hverandre på veien ut av sf.. tøft og vanskelig, derfor er man avhengig av hjelp og støtte fra andre. Iallfall har jeg det sånn.. Ønsker deg alt godt! *klemme' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallon Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Savner forumet for spiseforstyrrelser jeg. Hvor er det passende å skrive om sånt nå da? men spise forstyrelser forumet finnes jo?!?!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forstyrra meg Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 men spise forstyrelser forumet finnes jo?!?!? Joda, men det er ikke åpent for nye innlegg. Sjekk dato på innleggene så ser du det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallon Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Joda, men det er ikke åpent for nye innlegg. Sjekk dato på innleggene så ser du det. aha! så ikke det! sorry! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.