Gå til innhold

slankeopperasjon

akriho

Anbefalte innlegg

er det noen her som kan gi meg noen hint om sider jeg kan lese om opperasjon pga fedme. magesekk opperasjon. er det noen som har gjort dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hallon

exen min tok en sånn operasjon, han gikk ned ganske mye men man må være flink med kost og mosjon etterpå ellers går man fort opp igjen etter et par år.....

kan være vanskelig å få invilget operasjon da, ikke så mange leger som gjør det så køene blir lange og det er ikke alle som får det invilget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som du vet hva det innebærer.

Magesekken din blir på størrelse med en golfball, dvs at du ikke kan spise mer enn det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallon

Magesekken din blir på størrelse med en golfball, dvs at du ikke kan spise mer enn det heller.

magesekken er elastisk og etterhvert som du spiser mere så tøyer seg magesekken sakte ut og blir større. dette vet jeg med sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre hvet jeg ikke så mye om dette, men det finnes ingen sider man kan lese seg til det heller. derfor har jeg lagt inn et spørsmål om det her. for å få noen svar. hadde jeg vist alt hadde jeg ikke brukt denne siden. det at jeg ikke kan spise så mye etter opperasjonen er vel kansje litt av hensikten, eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

det er ikke så lett å få en slik operasjon.

problemet blir at magen din får plass til så lite, slik at du blir nødt til å spise meget strengt sunt for å få i deg de riktige/viktige næringsstoffene. ellers kan man utvikle mangelsykdommer.

nå er jeg normalvektig, men det hadde jo vært godt å blitt tre-fire kilo tynnere. men jeg vet at jeg ikke hadde klart å spist så sunt. det er snakk om livskvalitet, og jeg vil påstå at god mat (med måte og litt mage) gir bedre livskvalitet enn sunn mat (ikke kunne skeie ut) "og tynn" mage.

de var nok lettere på det før, men har funnet ut at det er knyttet mer negative erfaringer med det i ettertid enn positive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...