akriho Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 er det noen her som kan gi meg noen hint om sider jeg kan lese om opperasjon pga fedme. magesekk opperasjon. er det noen som har gjort dette her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallon Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 exen min tok en sånn operasjon, han gikk ned ganske mye men man må være flink med kost og mosjon etterpå ellers går man fort opp igjen etter et par år..... kan være vanskelig å få invilget operasjon da, ikke så mange leger som gjør det så køene blir lange og det er ikke alle som får det invilget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Høres ikke ut som du vet hva det innebærer. Magesekken din blir på størrelse med en golfball, dvs at du ikke kan spise mer enn det heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallon Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Høres ikke ut som du vet hva det innebærer. Magesekken din blir på størrelse med en golfball, dvs at du ikke kan spise mer enn det heller. magesekken er elastisk og etterhvert som du spiser mere så tøyer seg magesekken sakte ut og blir større. dette vet jeg med sikkerhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akriho Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Høres ikke ut som du vet hva det innebærer. Magesekken din blir på størrelse med en golfball, dvs at du ikke kan spise mer enn det heller. Desverre hvet jeg ikke så mye om dette, men det finnes ingen sider man kan lese seg til det heller. derfor har jeg lagt inn et spørsmål om det her. for å få noen svar. hadde jeg vist alt hadde jeg ikke brukt denne siden. det at jeg ikke kan spise så mye etter opperasjonen er vel kansje litt av hensikten, eller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 det er ikke så lett å få en slik operasjon. problemet blir at magen din får plass til så lite, slik at du blir nødt til å spise meget strengt sunt for å få i deg de riktige/viktige næringsstoffene. ellers kan man utvikle mangelsykdommer. nå er jeg normalvektig, men det hadde jo vært godt å blitt tre-fire kilo tynnere. men jeg vet at jeg ikke hadde klart å spist så sunt. det er snakk om livskvalitet, og jeg vil påstå at god mat (med måte og litt mage) gir bedre livskvalitet enn sunn mat (ikke kunne skeie ut) "og tynn" mage. de var nok lettere på det før, men har funnet ut at det er knyttet mer negative erfaringer med det i ettertid enn positive... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.