Gå til innhold

Skade i låret

CobainCase

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 17 år, og i går var jeg ute og stod på skateboard. Jeg datt ganske hardt og slo siden av låret mitt i stålkanten på en benk. Det var ganske vondt, men kjentes ut som om jeg bare slo muskelen (siden den låste seg litt) og ventet til det gikk over.

Det gikk jo over da, men smerten er der fortsatt. Jeg får spesielt vondt rett på siden av låret når jeg bøyer kneet og løfter beinet (som i kneløft, eller når man går i trapper) og hvis jeg kjenner på det stedet i forhold til det andre låret så kan jeg føle en klump som er på det stedet jeg slo.

Jeg har opplevd det samme før, men på armen. Også slo det, var en liten klump, og det gikk over over natta, så ejg tenkte at det samme skulle skje her også, men det er fortsatt like ille nå, dagen etter. jeg klarer å gå uten problemer, men hvis jeg vrir beinet innover litt eller går i trapp for eksempel så gjør det vondt..

Så det jeg lurte på er, er det noe alvodlig og jeg burde dra til legen eller har jeg bare fprslått det eller noe og det går over av seg selv..?

takk på forhånd.

Mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...