Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Søren også, jeg som var så godt i gang med treningen nå. Kan man trene på Sats, uten å melde seg inn for et helt år? Skal ringe å spørre i morgen, men kanskje noen natteravnere kan svare meg på det her og nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen tilbyr klippekort. Litt dyrere enn vanlig medlemsskap, men. Kjedelig at senteret ditt stenger på sommeren, da.:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen tilbyr klippekort. Litt dyrere enn vanlig medlemsskap, men. Kjedelig at senteret ditt stenger på sommeren, da.:/ Ja, det det. Får jeg ikke fortsatt med treninga nå, blir slapp i fisken til ferien. Det var jo ikke det som var planen min da;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det hender SATS har sommertrening. Dvs man kan trene Juni - Jul - Aug, uten å måtte binde seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Så kjedelig at treningssenteret er stengt da!! Trodde faktisk ikke det var vanlig å stenge jeg? Hos oss holder vi oppe til normale tider,men har redusert på antall gruppetreninger. Mange treningssenter er med i en kjede som gjør at medlemmene kan få trene billig/gratis ved andre senter.Har du sjekket om ditt treningssenter har en avtale med andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Wow. Til dags dato har jeg aldri hørt om et helsestudio som stenger om sommeren. Latterligere kundebehandling skal man vel lete lenge etter. Hvis du har muligheten skifter du studio. Det der er for dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Wow. Til dags dato har jeg aldri hørt om et helsestudio som stenger om sommeren. Latterligere kundebehandling skal man vel lete lenge etter. Hvis du har muligheten skifter du studio. Det der er for dårlig. Jeg var medlem i SATS tidligere. Men så bygde de opp et lokalt nytt idrettsenter (like borti gata), hvor man kan drive mange forskjellige typer idrett. Der er det også et lite treningsrom. Ikke akkurat som på sats nei, men der er tredemølle, sykkel og nok apparter til at jeg greier meg. Siden vi har spyttet inn en liten sum penger på dette idrettsenteret og siden vi har barn som driver idrett der, betaler vi bare 2000 kr. for at hele familien kan trene i ett helt år. Derfor valgte jeg bort SATS, som jo er ganske dyrt. Men dette var jo ikke med i beregningen da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Wow. Til dags dato har jeg aldri hørt om et helsestudio som stenger om sommeren. Latterligere kundebehandling skal man vel lete lenge etter. Hvis du har muligheten skifter du studio. Det der er for dårlig. Jeg har visst misforstått helt jeg. Nå viser det seg at alt er stengt, bortsett fra treningsrommet jeg skal bruke:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.