Dory Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Skal i denne uken spise mat med mye karbohydrat. Vet at det er Spagghetti, ris, pasta osv. Boller osv inneholdrer jo også dette. Men hva slags mat anbefales? Sjokolade også? (Nam nam) Tips til middager og annen mat taes i mot med takk. Skal trene veldig mye i helga, og trenger myyye karbohydrater. Vennlig hilsen, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor skal du spise dette hele uka for å trene mye til helgen? Karbohydratene får jo opp blodsukkeret, men det ramler jo relativt fort igjen, og du får jo ingen nytte av det flere dager senere??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor skal du spise dette hele uka for å trene mye til helgen? Karbohydratene får jo opp blodsukkeret, men det ramler jo relativt fort igjen, og du får jo ingen nytte av det flere dager senere??? Jeg vet ikke. Fikk beskjed om å spise mye karbohydrater... Lagres ikke disse? Skal være med på sykkelritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet ikke. Fikk beskjed om å spise mye karbohydrater... Lagres ikke disse? Skal være med på sykkelritt. Etter hva jeg vet så lagres ikke raske karbohydrater i hvertfall. Det gjør bare at blodsukkeret får store svingninger. Men før sykkelrittet bør du lade opp med både raske og treige karbohydrater så du har noe å gå på utover i rittet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Etter hva jeg vet så lagres ikke raske karbohydrater i hvertfall. Det gjør bare at blodsukkeret får store svingninger. Men før sykkelrittet bør du lade opp med både raske og treige karbohydrater så du har noe å gå på utover i rittet. Med før rittet så mener jeg samme dag:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Etter hva jeg vet så lagres ikke raske karbohydrater i hvertfall. Det gjør bare at blodsukkeret får store svingninger. Men før sykkelrittet bør du lade opp med både raske og treige karbohydrater så du har noe å gå på utover i rittet. Ok... Takk for tips:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Med før rittet så mener jeg samme dag:-) I see:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest staedtler Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg vet ikke. Fikk beskjed om å spise mye karbohydrater... Lagres ikke disse? Skal være med på sykkelritt. For velfylte glukogenlagre bør du spise mye karbohydrater dagene i forveien, ja. Drikk også mye væske, gjerne en del Farris e.l. for mineraler og salter. Grovbrød, pasta, ris, lasagneplater, havregrøt, poteter osv. gjør susen. Sjøl skal jeg sykle Lillehammer-Oslo. Du også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 For velfylte glukogenlagre bør du spise mye karbohydrater dagene i forveien, ja. Drikk også mye væske, gjerne en del Farris e.l. for mineraler og salter. Grovbrød, pasta, ris, lasagneplater, havregrøt, poteter osv. gjør susen. Sjøl skal jeg sykle Lillehammer-Oslo. Du også? Jepp:)) Takk for tips. Har spist en del karbohydrater i dagene nå i forveien jeg også... Gått i spaggetthi, ris, lasange osv;) God tur!! Vennlig hilsen, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.