nirry Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hei eg e ei jentasom trenge hjelp eg e blitt ganske undervektig å eg va lubben før.. nå har eg mista mense (pupper) å trur atte eg hålle på å mista håre.. eg vett ikje hva eg ska gjøra eg vil gjerna få tingene tbake men eg vil gjøra dt på rett måte. hvordan ska eg gjøra detta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du skal starte med å ta en tur til legen og fortelle han hva som skjer. Å komme seg ut av slike ting alene er fryktelig vanskelig (og ofte umulig) Det finnes hjelp å få. Ring legen MED EN GANG, og fortell meg at du har gjort det:-) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirry Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Du skal starte med å ta en tur til legen og fortelle han hva som skjer. Å komme seg ut av slike ting alene er fryktelig vanskelig (og ofte umulig) Det finnes hjelp å få. Ring legen MED EN GANG, og fortell meg at du har gjort det:-) Lykke til. jeg ska te legen i morgen ska skrive hva hun sa. kansje noken kan lære av mine feil.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg ska te legen i morgen ska skrive hva hun sa. kansje noken kan lære av mine feil.. Det er kjempeflott. Håper du har en lege som er flink med slike ting:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.