Gå til innhold

Han hadde sex med meg når jeg sov


lovetann

Anbefalte innlegg

Jeg var på en fest. Jeg hadde drukket mye. Det endte med at jeg la meg i en seng og sov med en jeg hadde flørtet med. Jeg sa jeg IKKE ville ha sex, jeg sa det klart flere ganger. Kjæresten min hadde vært lenge borte. Jeg følte kanskje for litt nærhet. Jeg la meg med alle klærne på. Hadde aldrig trodd at det som skjedde skulle skje. Jeg våknet av at han hadde sex med meg. Jeg har tenkt på å fortelle dette til kjæresten min. Men jeg klarer ikke. Jeg vet ikke om jeg vil engang. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg flørtet og la meg til å sove med en annen. Jeg skjemmes langt inni sjela og jeg føler meg så fæl. Det var så forferdelig å våkne av at en mann lå med meg. Jeg kommer aldrig til å klare å fortelle kjæresten min dette. Jeg har ikke sagt det til noen. Ringte til et hjelpenummer. Det hjalp. Jeg tenker på dette mange ganger hver dag, enda.

Det er ikke så stor fare for at kjæresten min får høre noe om dette. Om han gjør det, da blir jeg nødt til å fortelle. Jeg har vært trofast mot han de 8 årene vi har vært sammen. Jeg har flørtet noen ganger, men aldrig gått lengre enn det. Jeg ville ikke det heller. Det jeg lurer på er vel om det er for galt av meg å ikke fortelle dette? jeg vil at han skal se på meg, slik jeg var før dette. Som om jeg enda er den samme.

Det er det at jeg hadde flørtet med han som plager meg sånn. Før vi sovnet sa jeg at jeg likte han. Jeg snakket om kjæresten min, sa at vi IKKE kunne ha sex. At jeg bare ville sove. Det var greit sa han, så sovnet jeg. Det plager meg sånn at jeg var så dum. Jeg føler at det er min egen skyld. Jeg er så redd for at kjæresten min skal bli såret, lei seg, sint. Kanskje han skylder på meg han også?

Innerst inne tror jeg han vil forstå tilslutt, men jeg er ikke helt sikker. I alle fall, jeg har ikke lyst å fortelle dette til han. Jeg vil komme meg gjennom dette selv og jeg håper at jeg aldrig må fortelle dette. Jeg vil at han skal se på meg slik jeg var. Det er så fælt, tenk jeg hadde bare vært med min kjæreste på mange år. Nå har en annen vært inni meg. jeg vet det kommer til æ være veldig tungt for kjæresten min. jeg skåner jo han om jeg kommer meg gjennom dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geggse

For meg hørres dette faktisk ut som voldtekt. Det er da jammen ikke din feil dette. Hva var det denne personen ikke forstod? Han må være helt på trynet.

Jeg synes faktisk du nesten burde anmeldt han for voldtekt.

Håper det ellers går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

For meg høres dette ut som en voldtekt!! Du sa klart i fra at du ikke ville og han gjorde dette med deg da du sov. Det er ikke riktig! Han brøyt alle de grensene du hadde satt opp for han.

Du sier du har vært sammen med kjæresten din i 8 år, da tenker jeg at det er et visst tillitsforhold mellom dere. Jeg syntes du burde fortelle han det, både for din egen skyld og hans. Han er nok veldig glad i deg og vil nok gjerne vite når noen har gjort deg noe vondt. Han kan også støtte deg på veien, for det er en prosess du må gjennom for å kunne bearbeide dette, og den skal du ikke behøve å gå alene!

Det kan nok hende at kjæresten din reagerer med sinne, men da må du huske at dette sinne mest sansynelig er frustrasjon over situasjonen og at den ikke er rettet mot deg. Husk: Du har ikke gjort noe galt!!

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker, at hvis jeg hadde en kjæreste, så er ikke dette noe jeg hadde ønsket å bli skånt for. Du sier du vil komme deg igjennom det selv, da fratar du han også muligheten til å være der for deg.

Ikke meningen å legge steiner til byrden din. Bare å si at det kanskje er noe bra du gir han, ved å la han få hjelpe deg i dette, ikke bare en byrde du legger på han.

Har omsider begynt å skjønne litt av dette selv. At det å fortelle de nærmeste at man har det vondt ikke bare er å legge byrder til deres liv, men også at de ønsker å få lov til å vite. At de er glad for tilliten? kanskje.

Opplever det jo selv, at jeg mye heller vil vite. At iansett hvor vondt det er, så er det bedre å vite, få lov å være der enn å holdes på avstand.

Var bare litt tnker på en litt tung dag. Håper du finner ut av det! Du virker som en god kjæreste. Lykke til!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det der er overgrep.

Han hadde INGEN rett til å gjøre hva han gjorde. DU hadde sagt hva du mente. DU hadde sagt PÅ FORHÅND at du _ikke_ ville ha sex.

OK, du flørtet. Men _det_ er ikke det samme som å si at det er fritt frem.

Nei, han har voldtatt deg.

Kjenner igjen historien din, for noe liknende har skjedd meg. Men jeg brukte 15 år før jeg skjønte det ikke var min skyld.

Du får vite det NÅ med en gang. Den som gjorde overgrepet har var HAN.

Hvorvidt du bør si noe til din kjærest blir opp til deg selv.

Voldtekten er absolutt ikke din skyld. Men din kjærest vil neppe like at du ville sove med en annen.

Du må vurdere hva som blir best for deg/dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violsa

tror det sånn i forhold til loven regnes som voldtekt , eler ihvertfall grovt uaktsom voldtekt om man forgriper seg som om noen på grunn av beruselse,søvn etc eller av andre grunner ikke greier å gjøre motstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...