Gå til innhold

Jern

dragonchaos

Anbefalte innlegg

dragonchaos

Eg var å målte jernlageret, ferritininen og hemoglobinen, alt dette var for lavt. I tlf sa damen at eg måtte kome og ta blodprøver igjen om3 veker, og at dei då skulle ta ein til prøve, kva kan dette være?? Eg er feig å våger ikkje å ringje å spørje... nokon som veit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trainis

Når jeg hadde lave verdier på jern i blodet fikke jeg beskjed om å spise mat som innehold jern/vitaminer og komme tilbake noen uker senere for å sjekke om det var bedret.

VIl ikke tro at de vil sjekke noe annet om det har forandret seg. Bare sjekke om det var en "dårlig dag", om ting har forverret seg e.l. Ingenting å bekymre seg for. MEn siden du likevel er litt usikker ville jeg ha ringt å spurt. Folk ringer legen og spør om verre ting enn sånt, altså! Dessuten, ingen synes det er rart at folk vil vite hvorfor de skal til legen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dragonc

Når jeg hadde lave verdier på jern i blodet fikke jeg beskjed om å spise mat som innehold jern/vitaminer og komme tilbake noen uker senere for å sjekke om det var bedret.

VIl ikke tro at de vil sjekke noe annet om det har forandret seg. Bare sjekke om det var en "dårlig dag", om ting har forverret seg e.l. Ingenting å bekymre seg for. MEn siden du likevel er litt usikker ville jeg ha ringt å spurt. Folk ringer legen og spør om verre ting enn sånt, altså! Dessuten, ingen synes det er rart at folk vil vite hvorfor de skal til legen en gang til.

burde nok ringje å spørje.. for dama sa jo at, så skal me ta ein prøve til...og det dei tok sisst var jernlageret, ferritininen og hemoglobinen.. fekk beskjed om å ta jerntabletter. har spist mat som inneholder jern heile tida, men ser ikkje ut til å funke...merkelige kroppen:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde nok ringje å spørje.. for dama sa jo at, så skal me ta ein prøve til...og det dei tok sisst var jernlageret, ferritininen og hemoglobinen.. fekk beskjed om å ta jerntabletter. har spist mat som inneholder jern heile tida, men ser ikkje ut til å funke...merkelige kroppen:-S

Det kan ta tid å få jernlagrene opp igjen, så bare fortsett med jerntilskudd og jernholdig mat du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...