Gjest trenger et svar, takk på forhånd! Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 frokost:en porsjon havregrøt, ett glass melk (skummet) lunsj: to skiver brød med masse kyllingkjøtt pepsi max eple normal porsjon middag med 1-2 poteter, 100 gram kjøtt/fisk + grønnsaker to knekkebrød med skinke til kvelds er 155 og veier 44 kilo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du prøver å legge på deg eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151697950' post='3190734] Du prøver å legge på deg eller? Legge på seg? Fleipa du nå? :-) Jeg hadde rast i vekt hvis jeg spiste så lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Legge på seg? Fleipa du nå? :-) Jeg hadde rast i vekt hvis jeg spiste så lite. Var litt dårlig ironi.. 44kg når man er 1,55 er jo ingenting! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rita på tur Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Nei dette er ikke nok, og det tror jeg du vet. Hvor gammel er du, og hvorfor spiser du slankemat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151698292' post='3190744] Var litt dårlig ironi.. 44kg når man er 1,55 er jo ingenting! Ok, jeg var et øyeblikk litt i tvil. Har aldri oppfattet deg som den anorektiske typen, men man vet jo aldri;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ok, jeg var et øyeblikk litt i tvil. Har aldri oppfattet deg som den anorektiske typen, men man vet jo aldri;-) He he..nei, det er sant. Vanskelig å vite 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg syes i utgangspuktet det høres greit ut i mengde. MEN det er jo veldig lite variasjon, og jeg er litt bekymret for om du får det deg noe fett. Det er kjempeviktig at kroppen også får tilført litt av de "gode" fettypene. F.eks. fisk, nøtter og avokado er bra. Jeg syns også det høres ut som om du er VELDIG tynn basert på høyde mot vekt. Kan jeg spørre om hva som er grunnen til at du spør? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samfunnskritiker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg tror ikke du sulter deg til døde, men tror kroppen din krever mer. I allefall gjør min det! Jeg syns du drikker lite, jeg da. Cellene i kroppen er jo helt abhengig av MYE væske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.