knekkis Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, Jeg lurte på om det er noen som har forslag til frokost/lunsj som er lavkarbo? Utenom egg og bacon.. Kan jeg spise havregryn/grøt? Knekkebrød? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 BACON? Kan man spise bacon til frokost?? iform.nu har oversikt over dødsmange matvarer og hvor mye ditt og datt de inneholder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knekkis Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 BACON? Kan man spise bacon til frokost?? iform.nu har oversikt over dødsmange matvarer og hvor mye ditt og datt de inneholder. nå så det nesten ut som om du poppet ut av skjermen her!hehe.. synes jeg har sett bacon til frokost en eller annen plass. kanskje det var "fett-dietten".men det er ikke det jeg vil ha..! takk for tipset-skal sjekke ut den:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 I følge Lindberg kan du spise Kelloggs All Bran + 1-2 ss linfrø. Supplere med noe grønnsaker til. Du kan spise 1 skive Lindbergbrød eller annet brød med lite karbohydrater sammen med rent kjøtt/fisk/fugl og masse grønnsaker. Bare rent kjøtt/fisk/fugl + grønnsaker. Drikk max 1 glass juice i løpet av dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemor3 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 knekkebrød og havregrøt er bra lavkarbo måltid. Ha på magert kjøttpålegg, mager leverpostei3% mager oster eller egg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SPIS FETT OG PROTEIN! Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 nå så det nesten ut som om du poppet ut av skjermen her!hehe.. synes jeg har sett bacon til frokost en eller annen plass. kanskje det var "fett-dietten".men det er ikke det jeg vil ha..! takk for tipset-skal sjekke ut den:) Les boka av Sten-Sture Skaldemann. Da får dere vite hvilket kosthold som er det riktige for mennesket. Fett-holdig og Proteinrikt! UTEN KARBOHYDRAT OMTRENT,UTEN SUKKER OG STIVELSE. Da går man ned i vekt. Spis egg,bacom,fettrik hvitost,majones,kjøtt,fisk,grønnsaker som vokser over jorda osv.Les selv. Bare et tips! (Kroppen lagrer fettet sålenge man spiser sukker/stivelse/karbohydrat..) Poteter,Ris og pasta fungerer som sukker for kroppen..Ikke bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høres ikke bra ut Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Les boka av Sten-Sture Skaldemann. Da får dere vite hvilket kosthold som er det riktige for mennesket. Fett-holdig og Proteinrikt! UTEN KARBOHYDRAT OMTRENT,UTEN SUKKER OG STIVELSE. Da går man ned i vekt. Spis egg,bacom,fettrik hvitost,majones,kjøtt,fisk,grønnsaker som vokser over jorda osv.Les selv. Bare et tips! (Kroppen lagrer fettet sålenge man spiser sukker/stivelse/karbohydrat..) Poteter,Ris og pasta fungerer som sukker for kroppen..Ikke bra. da bør man vel i det minste passe på at det er SUNT fett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.