Gå til innhold

lavkarbo frokost

knekkis

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurte på om det er noen som har forslag til frokost/lunsj som er lavkarbo? Utenom egg og bacon.. Kan jeg spise havregryn/grøt? Knekkebrød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BACON? Kan man spise bacon til frokost??

iform.nu har oversikt over dødsmange matvarer og hvor mye ditt og datt de inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BACON? Kan man spise bacon til frokost??

iform.nu har oversikt over dødsmange matvarer og hvor mye ditt og datt de inneholder.

nå så det nesten ut som om du poppet ut av skjermen her!hehe.. synes jeg har sett bacon til frokost en eller annen plass. kanskje det var "fett-dietten".men det er ikke det jeg vil ha..! takk for tipset-skal sjekke ut den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Lindberg kan du spise Kelloggs All Bran + 1-2 ss linfrø. Supplere med noe grønnsaker til.

Du kan spise 1 skive Lindbergbrød eller annet brød med lite karbohydrater sammen med rent kjøtt/fisk/fugl og masse grønnsaker.

Bare rent kjøtt/fisk/fugl + grønnsaker.

Drikk max 1 glass juice i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knekkebrød og havregrøt er bra lavkarbo måltid. Ha på magert kjøttpålegg, mager leverpostei3% mager oster eller egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest SPIS FETT OG PROTEIN!

nå så det nesten ut som om du poppet ut av skjermen her!hehe.. synes jeg har sett bacon til frokost en eller annen plass. kanskje det var "fett-dietten".men det er ikke det jeg vil ha..! takk for tipset-skal sjekke ut den:)

Les boka av Sten-Sture Skaldemann. Da får dere vite hvilket kosthold som er det riktige for mennesket. Fett-holdig og Proteinrikt! UTEN KARBOHYDRAT OMTRENT,UTEN SUKKER OG STIVELSE. Da går man ned i vekt. Spis egg,bacom,fettrik hvitost,majones,kjøtt,fisk,grønnsaker som vokser over jorda osv.Les selv. Bare et tips! :) (Kroppen lagrer fettet sålenge man spiser sukker/stivelse/karbohydrat..) Poteter,Ris og pasta fungerer som sukker for kroppen..Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høres ikke bra ut

Les boka av Sten-Sture Skaldemann. Da får dere vite hvilket kosthold som er det riktige for mennesket. Fett-holdig og Proteinrikt! UTEN KARBOHYDRAT OMTRENT,UTEN SUKKER OG STIVELSE. Da går man ned i vekt. Spis egg,bacom,fettrik hvitost,majones,kjøtt,fisk,grønnsaker som vokser over jorda osv.Les selv. Bare et tips! :) (Kroppen lagrer fettet sålenge man spiser sukker/stivelse/karbohydrat..) Poteter,Ris og pasta fungerer som sukker for kroppen..Ikke bra.

da bør man vel i det minste passe på at det er SUNT fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...