Gjest sammensetning Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg lurer veldig på om sammensetningen av proteiner, karbo og fett i et måltid. har dette stor betydning= Jeg går på slankekur, eller rettere sagt så er jeg på slankern, men gjør det på en sunn måte, og spiser nok mat. men det er noen måltider, f.eks lunsj, da spiser jeg enten reke salat eller kylling salat og da bruker jeg enten 200 gram reker eller 1 1/2 kyllingfilet, men ellers er det bare grønt.... jeg unngår mye fett, f.eks til middagene. og da får jeg i meg bare karbo og proteiner, ikke noe fett...til lunsj blir det jo så og si bare proteiner for det er vel ikke noe karbohydrater i kylling og reker? og til de andr emåltidene spiser jeg havregrøt og der er jo sammensetningen grei. Mellommåltider er frukt....og litt nøtter har det her noen betydning for slankekuren min, at jeg ikke får i meg både fett, proteiner og karbohydrater i løpet av ett og samme måltid. Jeg får jo i meg fett ellers for jeg knasker litt nøtter mellom. måltidene. vennlig hilsen undrende!=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.