Gå til innhold

Fett på nesa

Gjest magtor

Anbefalte innlegg

Gjest magtor

Hvordan skal jeg trene for å få en tynnere nese? Jeg blir mobbet for den tjukke nesa og vil ha en tynn nese. Er svømming effektivt eller må jeg jogge eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Vifte med nesa hjelper kanskje?

Men sørg for at den svetter skikkelig!

tviler på det går an å slanke en nese, men er vel verdt et forsøk. Om du generelt slanker deg så kan d hende nesa blir litt smalere... og rynke med nesa, vifte med nesa... massere den...

Ellers er det vel bare kosmetisk kirurgi som hjelper... men det anbefales kun om den er virkelig virkelig skjemmende.

Du kan og prøve å sminke den smalere. Lyst forstørrer, mørkt forminsker. Hvis du bruker en litt mørk skygge på sidene av nesen vil nesen virke smalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på det går an å slanke en nese, men er vel verdt et forsøk. Om du generelt slanker deg så kan d hende nesa blir litt smalere... og rynke med nesa, vifte med nesa... massere den...

Ellers er det vel bare kosmetisk kirurgi som hjelper... men det anbefales kun om den er virkelig virkelig skjemmende.

Du kan og prøve å sminke den smalere. Lyst forstørrer, mørkt forminsker. Hvis du bruker en litt mørk skygge på sidene av nesen vil nesen virke smalere.

Den var nok til trådstarter (håper jeg?) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...