ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 jo,for jeg har ikke fortjent at noen skulle være hyggelig mot meg.godt at sånne som du finnes.. igjen-takk. Ikke fortjent? Hva har du gjort for noe fælt? *Nysgjerrig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ikke fortjent? Hva har du gjort for noe fælt? *Nysgjerrig* det er flere her som synes jeg har vært her formye..de har sagt det.., men jeg har ikke ment noe galt med noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 det er flere her som synes jeg har vært her formye..de har sagt det.., men jeg har ikke ment noe galt med noe. Hvis folk mener du har vært her for mye mener de vel at jeg burde henges så mye jeg er her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis folk mener du har vært her for mye mener de vel at jeg burde henges så mye jeg er her. du fikk meg litt glad igjen:) takk;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermeren1365380995 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 kjære snoooopy.hvis du finnes. en med nick"90210" utga seg for å være deg.se tråder på psykiatriforum(abylify),og åpent forum.håper det går bra med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweet mint Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 kjære snoooopy.hvis du finnes. en med nick"90210" utga seg for å være deg.se tråder på psykiatriforum(abylify),og åpent forum.håper det går bra med deg. Er du begynt å håpe under dette nicket også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor Divel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har ikke vært like sprek i helgen. Orket ikke sykle. Men det er fordi jeg er råstøl etter en beintreningsøkt her forleden. På grunn av syklinga hadde jeg ikke trent bein i hele sommer, men på torsdag gjorde jeg det - og det får jeg svi for nå. Men i morgen skal jeg sykle igjen. Sykling på mosjonsnivå og knebøy trenger ikke nødvendig kræsje. Om du kjører knebøy slik: 3-4 x 4-6 reps. på 85 % av 1RM, så kan de to aktivitetene komplementere hverandre bedre enn det gjør med 10-12 reps på submaksimal belastning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du vet Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 sorry! hvorfor sa du ikke fra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du vet Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 er du er ennå?det er noe jeg må oppklare med deg.det var noe som ble helt feil... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.