Gå til innhold

Sykling

Snoooopy

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

jo,for jeg har ikke fortjent at noen skulle være hyggelig mot meg.godt at sånne som du finnes..

igjen-takk.:)

Ikke fortjent?

Hva har du gjort for noe fælt? :)

*Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nattsvermeren1365380995

Ikke fortjent?

Hva har du gjort for noe fælt? :)

*Nysgjerrig*

det er flere her som synes jeg har vært her formye..de har sagt det.., men jeg har ikke ment noe galt med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

det er flere her som synes jeg har vært her formye..de har sagt det.., men jeg har ikke ment noe galt med noe.

Hvis folk mener du har vært her for mye mener de vel at jeg burde henges så mye jeg er her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermeren1365380995

Hvis folk mener du har vært her for mye mener de vel at jeg burde henges så mye jeg er her. :)

du fikk meg litt glad igjen:) takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermeren1365380995

kjære snoooopy.hvis du finnes. en med nick"90210" utga seg for å være deg.se tråder på psykiatriforum(abylify),og åpent forum.håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweet mint

kjære snoooopy.hvis du finnes. en med nick"90210" utga seg for å være deg.se tråder på psykiatriforum(abylify),og åpent forum.håper det går bra med deg.

Er du begynt å håpe under dette nicket også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thor Divel

Har ikke vært like sprek i helgen. Orket ikke sykle. Men det er fordi jeg er råstøl etter en beintreningsøkt her forleden. På grunn av syklinga hadde jeg ikke trent bein i hele sommer, men på torsdag gjorde jeg det - og det får jeg svi for nå.

Men i morgen skal jeg sykle igjen.

Sykling på mosjonsnivå og knebøy trenger ikke nødvendig kræsje. Om du kjører knebøy slik: 3-4 x 4-6 reps. på 85 % av 1RM, så kan de to aktivitetene komplementere hverandre bedre enn det gjør med 10-12 reps på submaksimal belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...