Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Tja, det er litt trekk.. Men jeg mente om du trodde det fortsatt kunne være litt fint om man har litt lang nese? Tror det blir fint uansett jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det er mulig du har rett. Jeg må slutte å lese i denne tråden. Det er nummeret før jeg finner fram høvelen selv. Tenk så deilig i sommervarmen på Mallorca ;o) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Foretrekker menn med kort hår. Om de ikke har hår av naturlige årsaker er det også greit. men barbert hode med masse "skjeggstumper" liker jeg ikke. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Foretrekker menn med kort hår. Om de ikke har hår av naturlige årsaker er det også greit. men barbert hode med masse "skjeggstumper" liker jeg ikke. Notert 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Tenk så deilig i sommervarmen på Mallorca ;o) Ja, men jeg har jo veldig kort hår nå også, så håret er ikke noe problem. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvis håret vokser ut litt og de får tilstrekkelig brunfarge, så ligenr de en kiwi. *fnis* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, men jeg har jo veldig kort hår nå også, så håret er ikke noe problem. Dere gutter er heldige. Vi jenter ser ut som drukna katter etter en dag på stranda ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Dere gutter er heldige. Vi jenter ser ut som drukna katter etter en dag på stranda ) Jeg har en del verver i håret mitt og ser ikke bra ut etter mye bading jeg heller. Må bruke voks for å holde styr på hovedverven. Men nå vurderer jeg nesten å skinne meg. Det er bare det at jeg er litt redd jeg skal skremme bort svenskeflicorna i Mallorca. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har en del verver i håret mitt og ser ikke bra ut etter mye bading jeg heller. Må bruke voks for å holde styr på hovedverven. Men nå vurderer jeg nesten å skinne meg. Det er bare det at jeg er litt redd jeg skal skremme bort svenskeflicorna i Mallorca. Tror du ikke svenske jenter liker skinna gutter hihi ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Tror du ikke svenske jenter liker skinna gutter hihi ;o) Det aner jeg ikke. Tror du? 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ingenting som er så sexy som millimeterhår på barske gutter =) Skjønt det hender jeg får en åndssvak følelse av begjær når jeg ser en mann med langt hår, skjegg og skinnklær også.. *ugh* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det aner jeg ikke. Tror du? Ja, det tror jeg de gjør. I vært fall liker de svenske jentene jeg kjenner det ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ingenting som er så sexy som millimeterhår på barske gutter =) Skjønt det hender jeg får en åndssvak følelse av begjær når jeg ser en mann med langt hår, skjegg og skinnklær også.. *ugh* Og snusleppe? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, det tror jeg de gjør. I vært fall liker de svenske jentene jeg kjenner det ) Får se det an. Må si jeg vurderer det nå, altså. Det hadde vært litt digg med Zinedane-sveis i syden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Får se det an. Må si jeg vurderer det nå, altså. Det hadde vært litt digg med Zinedane-sveis i syden. Skriv hvis du gjør det da ) Nysgjerrig jeg vet du, 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Og snusleppe? Ikke minst. Og stoore overarmer, og tatoveringer, og øyne som blir sorte når de har sex... *snerr* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ikke minst. Og stoore overarmer, og tatoveringer, og øyne som blir sorte når de har sex... *snerr* Ja, det var det jeg tenkte. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kay, jeg har ikke begynt og miste no hår enda. Masser av hår på hodet ;p Da klipper du det sommerkort! 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Tenker du på beckham nå eller "vanlige folk" ? Vanlige folk, ja Menn ser mye mer 'mann' ut når de er skinnet. Jeg gjentar; Mmmmm (bare litt høyere denne gangen:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.