Gå til innhold

Skal jeg skinne meg`?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tja, det er litt trekk..

Men jeg mente om du trodde det fortsatt kunne være litt fint om man har litt lang nese? :)

Tror det blir fint uansett jeg. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• ShitDiddelyDo

12

• mrxx

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er mulig du har rett.

Jeg må slutte å lese i denne tråden. Det er nummeret før jeg finner fram høvelen selv. :)

Tenk så deilig i sommervarmen på Mallorca ;o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Foretrekker menn med kort hår.

Om de ikke har hår av naturlige årsaker er det også greit.

men barbert hode med masse "skjeggstumper" liker jeg ikke.

Gjest Tja..!
Skrevet

Foretrekker menn med kort hår.

Om de ikke har hår av naturlige årsaker er det også greit.

men barbert hode med masse "skjeggstumper" liker jeg ikke.

Notert ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenk så deilig i sommervarmen på Mallorca ;o)

Ja, men jeg har jo veldig kort hår nå også, så håret er ikke noe problem. :)

Solsikkefrø
Skrevet

Hvis håret vokser ut litt og de får tilstrekkelig brunfarge, så ligenr de en kiwi.

*fnis*

Skrevet

Ja, men jeg har jo veldig kort hår nå også, så håret er ikke noe problem. :)

Dere gutter er heldige. Vi jenter ser ut som drukna katter etter en dag på stranda :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere gutter er heldige. Vi jenter ser ut som drukna katter etter en dag på stranda :o)

Jeg har en del verver i håret mitt og ser ikke bra ut etter mye bading jeg heller. Må bruke voks for å holde styr på hovedverven.

Men nå vurderer jeg nesten å skinne meg. Det er bare det at jeg er litt redd jeg skal skremme bort svenskeflicorna i Mallorca. :)

Skrevet

Jeg har en del verver i håret mitt og ser ikke bra ut etter mye bading jeg heller. Må bruke voks for å holde styr på hovedverven.

Men nå vurderer jeg nesten å skinne meg. Det er bare det at jeg er litt redd jeg skal skremme bort svenskeflicorna i Mallorca. :)

Tror du ikke svenske jenter liker skinna gutter hihi ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du ikke svenske jenter liker skinna gutter hihi ;o)

Det aner jeg ikke. Tror du? :)

Skrevet

Ingenting som er så sexy som millimeterhår på barske gutter =)

Skjønt det hender jeg får en åndssvak følelse av begjær når jeg ser en mann med langt hår, skjegg og skinnklær også.. *ugh*

Skrevet

Det aner jeg ikke. Tror du? :)

Ja, det tror jeg de gjør. I vært fall liker de svenske jentene jeg kjenner det :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ingenting som er så sexy som millimeterhår på barske gutter =)

Skjønt det hender jeg får en åndssvak følelse av begjær når jeg ser en mann med langt hår, skjegg og skinnklær også.. *ugh*

Og snusleppe? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det tror jeg de gjør. I vært fall liker de svenske jentene jeg kjenner det :o)

Får se det an. Må si jeg vurderer det nå, altså. Det hadde vært litt digg med Zinedane-sveis i syden. :)

Skrevet

Får se det an. Må si jeg vurderer det nå, altså. Det hadde vært litt digg med Zinedane-sveis i syden. :)

Skriv hvis du gjør det da :o)

Nysgjerrig jeg vet du,

Skrevet

Og snusleppe? ;)

Ikke minst.

Og stoore overarmer, og tatoveringer, og øyne som blir sorte når de har sex... *snerr*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke minst.

Og stoore overarmer, og tatoveringer, og øyne som blir sorte når de har sex... *snerr*

Ja, det var det jeg tenkte. ;)

Skrevet

Kay, jeg har ikke begynt og miste no hår enda. Masser av hår på hodet ;p

Da klipper du det sommerkort!

Snacky1365380698
Skrevet

Tenker du på beckham nå eller "vanlige folk" ? :)

Vanlige folk, ja :)

Menn ser mye mer 'mann' ut når de er skinnet. Jeg gjentar; Mmmmm (bare litt høyere denne gangen:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...