Gå til innhold

Kreativ unnskyldning?


Yia

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å finne på en kreativ grunn til at jeg glemte å foreta en spørreundersøkelse, og en god forklaring på at resultatet ikke ligger på overordedes kontor?

Usannsynligheter mottas med takk! Selv kommer jeg ikke på annet enn at en hær av måker har tatt papirene som gissel, og forlanger opprettelse av kystlinje i bytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Yia

    66

  • mrxx

    45

  • Babette

    6

  • Osiris

    4

Mest aktive i denne tråden

Hunden din spiste opp papirene...!

Det skjedde faktisk oss en gang, og det var - av alle ting - sin egen forsikring den spiste opp!

Det er vel også første - og forhåpentligvis siste - gang den har spist papirer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har du driti på draget nå?

Du har nok ikke annet å si enn å beklage at du har glemt hele sullamitten.

Eller så kan du si at det kom noen ufoer og hentet papirene, for det er jo sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har du driti på draget nå?

Du har nok ikke annet å si enn å beklage at du har glemt hele sullamitten.

Eller så kan du si at det kom noen ufoer og hentet papirene, for det er jo sannsynlig.

Jeg har i grunn gjort det helt store, ja :-p! Lovte dyrt og hellig at dette skulle jeg ikke glemme....

Ufoer høres egentlig bra ut. Dama som skulle hatt papirene er ikke helt stø og kjøper sikkert den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er ofte det beste. Dropp bortforklaringene, si bare at du beklager at det ble avglemt.

Hun er på ferie, og jeg skal legge igjen en lapp. Jeg har allrede unnskyldt meg, på en beklagende måte, uten sære historier til noen andre. Tenkte å finne på en god historie i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikkefrø

Hunden din spiste opp papirene...!

Det skjedde faktisk oss en gang, og det var - av alle ting - sin egen forsikring den spiste opp!

Det er vel også første - og forhåpentligvis siste - gang den har spist papirer... :)

Hehe, ser det for meg når hunden spiser papirene sine. Koslig morsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn gjort det helt store, ja :-p! Lovte dyrt og hellig at dette skulle jeg ikke glemme....

Ufoer høres egentlig bra ut. Dama som skulle hatt papirene er ikke helt stø og kjøper sikkert den!

Du kan jo fortelle at du ble kidnappet av en ufo (ala Janicke Jarum), men at de lot deg få gå av romskipet igjen mot å få beholde resultatene av spørreundersøkelsen.

Alternativt kan du fortelle at du lagret resultatene på din hjemmepc, og at du dessverre kom til å velte en hel kanne kaffe over tastaturet, slik at pc'en døde.

Også har man jo alltids muligheten av at hunden har spist opp papirene. Som eier av en Labrador ville jeg kunne ha kommet til å tro på en slik historien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BattleClown

Si at du og en kollega hadde sex oppå skrivebordet ditt – oppå papirene som du skulle levere fra deg, og at disse papirene dermed ble krøllete, svette og uleselige.

Sjefen din vil nok sette pris på at du setter lesbarhet over kontor-romanse-etikette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du og en kollega hadde sex oppå skrivebordet ditt – oppå papirene som du skulle levere fra deg, og at disse papirene dermed ble krøllete, svette og uleselige.

Sjefen din vil nok sette pris på at du setter lesbarhet over kontor-romanse-etikette.

*lol*

Jeg tror ikke noen tror på at jeg skulle hatt sex med noen her... Det finnes vel kanskje en mann under 60 her! Da må jeg lyve på meg tenning på farsfigurer og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fortelle at du ble kidnappet av en ufo (ala Janicke Jarum), men at de lot deg få gå av romskipet igjen mot å få beholde resultatene av spørreundersøkelsen.

Alternativt kan du fortelle at du lagret resultatene på din hjemmepc, og at du dessverre kom til å velte en hel kanne kaffe over tastaturet, slik at pc'en døde.

Også har man jo alltids muligheten av at hunden har spist opp papirene. Som eier av en Labrador ville jeg kunne ha kommet til å tro på en slik historien!

Kan katter også spise opp papirer?

Ufohistorien faller nok i smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan katter også spise opp papirer?

Ufohistorien faller nok i smak!

Katter har en enorm apetitt på papirer. For ikke å snakke om alle musene de tar med inn og som ved nærmere ettersyn ikke var døde, men kun papirspisende monstre som brukte katten som et middel til å komme i nærheten av papirene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn gjort det helt store, ja :-p! Lovte dyrt og hellig at dette skulle jeg ikke glemme....

Ufoer høres egentlig bra ut. Dama som skulle hatt papirene er ikke helt stø og kjøper sikkert den!

Hehe, rart at du likevel klarte å glemme det hvis du lovte dyrt og hellig.

Men i og med at du måtte love dyrt og hellig, så kan det tyde på at det ikke er første gangen du glemmer, så jeg tror nok at du sliter litt nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Si at det er lummert og at planeten Merkur oppfører seg ustabilt for tida. Si solsystemet har direkte innvirkning på deg.

Det burde funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på ferie, og jeg skal legge igjen en lapp. Jeg har allrede unnskyldt meg, på en beklagende måte, uten sære historier til noen andre. Tenkte å finne på en god historie i tillegg.

Er det for sent å gjennomføre spørreundersøkelsen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, rart at du likevel klarte å glemme det hvis du lovte dyrt og hellig.

Men i og med at du måtte love dyrt og hellig, så kan det tyde på at det ikke er første gangen du glemmer, så jeg tror nok at du sliter litt nå:-)

Hysj! Ikke så høyt! ;-)

Men det er første gangen jeg glemmer noe på det viset, til nå har det bare vært småting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at det er lummert og at planeten Merkur oppfører seg ustabilt for tida. Si solsystemet har direkte innvirkning på deg.

Det burde funke.

Så kombinasjonen lummert og Merkur fungerer som unnskyldning på alt av dumskap?!

Interessant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Si at det er lummert og at planeten Merkur oppfører seg ustabilt for tida. Si solsystemet har direkte innvirkning på deg.

Det burde funke.

Hehehe! Den brukte jeg faktisk..Begge to! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...