Gå til innhold

Kreativ unnskyldning?


Yia

Anbefalte innlegg

Hmm, tror om deg? Det er ikke så lett, jeg har ikke sett nicket ditt før nå i denne tråden, så det er mulig du bruker et annet nick for anledningen?

Derfor er det ikke rare tankene jeg har, dessverre.

Men du sier jo at du liten og nett og det i seg selv er jo sexy, så da får vi si at du er sexy:-)

Så er du antagelig i 30 årene, men hvorfor jeg gjetter på det vet jeg ikke.

Utover det vet jeg ikke hva jeg skal svare gitt:-)

Du bommet nok på alderen er jeg redd. Er litt yngre enn tredve. Men ellers var det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Yia

    66

  • mrxx

    45

  • Babette

    6

  • Osiris

    4

Mest aktive i denne tråden

Du bommet nok på alderen er jeg redd. Er litt yngre enn tredve. Men ellers var det jo greit.

Hehe, ok, alderen din hadde jeg ikke peiling på i det hele tatt, bare vill gjetning.

Men lita og sexy må vel være svært bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok, alderen din hadde jeg ikke peiling på i det hele tatt, bare vill gjetning.

Men lita og sexy må vel være svært bra?

Veldig bra! Stemmer godt med selvbilde på en god dag!

Noen som bekymrer seg for reaksjoner fra din kone her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra! Stemmer godt med selvbilde på en god dag!

Noen som bekymrer seg for reaksjoner fra din kone her...

Hehe, du det er det ingen grunn for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du det er det ingen grunn for.

Regnet med det. Forumflørt må da være det mest uskyldige man kan ta seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regnet med det. Forumflørt må da være det mest uskyldige man kan ta seg til!

Hehe, ja det er sant. Min kone er den minst sjalue personen på jorden tror jeg. I tillegg vet vi begge hva som er viktig og ikke viktig i vårt liv.

Ingen av oss er forøvrig sjalue av oss.

Nettflørt er svært uskyldig. De fleste som klager på det går helt sikkert ikke av veien for å flørte med noen i RL, men gjør noen det her inne synes de det er krise. Men artig er det jo at noen bryr seg med det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si at du for å spare tid tok undersøkelsen på telefon, men du traff bare snerrete kjerringer a la Søssa som ikke vil svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så må du fortelle hvordan dette går.

Jeg har ikke sett henne ennå... Og om jeg ser henne så stuper jeg under pulten! Hadde glemt at det var det denne tråden handlet om. Tror jeg bør få sjekket hodet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si at du for å spare tid tok undersøkelsen på telefon, men du traff bare snerrete kjerringer a la Søssa som ikke vil svare.

Nå er gode råd dyre, så kanskje jeg skal forsøke den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...