Gå til innhold

Kreativ unnskyldning?


Yia

Anbefalte innlegg

Egentlig ikke så veldig overbevisende, men det jo lov å prøve.

Men jeg så du lovte Ulvinnen å være snill, så da kan jeg belønne deg med jordbær og champagne da :-)

Det er en svært god kombinasjon. Jeg er meget glad i jordbær, kan du mate meg?....forresten, det var kanskje ingen god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Yia

    66

  • mrxx

    45

  • Babette

    6

  • Osiris

    4

Mest aktive i denne tråden

Det er en svært god kombinasjon. Jeg er meget glad i jordbær, kan du mate meg?....forresten, det var kanskje ingen god ide.

Ingen mating, tror jeg. Litt redd det ikke faller innenfor 'være snill'-lovnaden din.

Jordbær og champagne er en avtale! Med bena i vann også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mating, tror jeg. Litt redd det ikke faller innenfor 'være snill'-lovnaden din.

Jordbær og champagne er en avtale! Med bena i vann også kanskje?

Du har nok rett.

Du er kreativ og det liker jeg, vi sier bena i vann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kan jeg bare spørre hvem denne lusa er?

Ser stadig referanser til det O store trollet. Noe gammelt eller er det jeg som ikke følger med?

Denne gangen gjenkjente jeg henne som sagt ikke, men det er nok hun som opprinnelig kalte seg for Majken som både Babette og jeg tenker på.

Vedkommende stiller med stadig nye nick, og velger seg ut kjente nick som hun forfølger.

Skrivestilen er lett gjenkjennelig når du først har bitt deg merke i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Neida du, her er det skikkelig kvalitet og ikke noe jalla leveringer.

Men i og med at du forsøker å provosere her så skjønner jeg at du vil ha besøk, hehe.

Provosere? Prøver jo bare å komme til bunns i saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolit@2

Det stemmer, jeg er kreativ nok, men trenger likevel den tiden som skal til :-)

Ja, og i denne sammenhengen kommer du ofte med noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, og i denne sammenhengen kommer du ofte med noe nytt.

I motsetning til deg?

Nei, det er jo sant, du stiller jo med nytt nick hele tiden, så da er det du som er den mest kreative av oss!

*Imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen gjenkjente jeg henne som sagt ikke, men det er nok hun som opprinnelig kalte seg for Majken som både Babette og jeg tenker på.

Vedkommende stiller med stadig nye nick, og velger seg ut kjente nick som hun forfølger.

Skrivestilen er lett gjenkjennelig når du først har bitt deg merke i den.

Ah... Takk for opplysningene :-). Henne har jeg jo lest om før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ah... Takk for opplysningene :-). Henne har jeg jo lest om før.

Det har du nok :)

Det er godt mulig at det er hun som er lolit@2 i tråden her også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok :)

Det er godt mulig at det er hun som er lolit@2 i tråden her også :-)

Fikk en følelse av det, ja. Men jeg trodde det meste fra den kanten ble slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det har du nok :)

Det er godt mulig at det er hun som er lolit@2 i tråden her også :-)

Hun var "på" meg også i den tråden på seksualitet. Folk har jaggu meg fritidsproblemer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Fikk en følelse av det, ja. Men jeg trodde det meste fra den kanten ble slettet?

Det blir det, men de klarer ikke å få med seg alt. Webbis er avhengig av tips. Men jeg gidder ikke å klage, hun er jo litt søt også når hun gir meg så mye oppmerksomhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hun var "på" meg også i den tråden på seksualitet. Folk har jaggu meg fritidsproblemer. :P

Det har jeg ikke sett.

Det beste er å ikke svare, men det hender at jeg gjør det bare for underholdningens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir det, men de klarer ikke å få med seg alt. Webbis er avhengig av tips. Men jeg gidder ikke å klage, hun er jo litt søt også når hun gir meg så mye oppmerksomhet ;)

Fryktelig sjarmerende! Oppmerksomhet er alltid bra. Er du ferdig med å knurre til meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Fryktelig sjarmerende! Oppmerksomhet er alltid bra. Er du ferdig med å knurre til meg nå?

Visst er jeg det :)

Du var jo så vennlig og bare ville gi mrxx jordbær, sjampis og fotbad, så da er jeg blidgjort :-)

Som sagt så er jeg ikke hverken mannevond eller langsint.

Så det er hyggelig å "skravle" med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det har jeg ikke sett.

Det beste er å ikke svare, men det hender at jeg gjør det bare for underholdningens skyld.

Nei, det var visst en annen tråd. :)

Jeg gadd ikke å svare lenger når jeg så at vedkommende bare var ute etter å lage bråk. Jaggu er det vanskelig noen ganger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst er jeg det :)

Du var jo så vennlig og bare ville gi mrxx jordbær, sjampis og fotbad, så da er jeg blidgjort :-)

Som sagt så er jeg ikke hverken mannevond eller langsint.

Så det er hyggelig å "skravle" med deg :)

Du får med deg alt! *imponert*

Jeg mente jo seriøst at jeg tror min er bedre. Man har jo aldri fått hva hva som gjør ham så fantastisk. Jeg så at det lå en forklaring lengre ned i tråden, men den var tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett.

Du er kreativ og det liker jeg, vi sier bena i vann:-)

Og hva kan du tilby meg som underholdning i dag?

Jeg har ikke verdens mest actionfyllte jobb (enda ;-)), og trenger noe gøy til å få meg igjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva kan du tilby meg som underholdning i dag?

Jeg har ikke verdens mest actionfyllte jobb (enda ;-)), og trenger noe gøy til å få meg igjennom dagen.

Det er lettere å spørre hva jeg ikke kan gi deg av underholdning:-)

Men jeg er på tynn is nå, er nok like føre jeg blir skjært hue av med en dårlig kniv av øvrigheta, så jeg må passe meg.

Men så ser jeg plutselig i dag at du skriver:

"Jeg mente jo seriøst at jeg tror min er bedre. Man har jo aldri fått hva hva som gjør ham så fantastisk. Jeg så at det lå en forklaring lengre ned i tråden, men den var tynn! "

Denne her var ikke bra Yia.....ikke bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...