Gå til innhold

Kreativ unnskyldning?


Yia

Anbefalte innlegg

He he, om du bare skal belønne ham om mrxx redder deg, så er det ingen fare. Han holder seg til oss bondpikene når han vet at vi venter med åpne armer, så da har han ikke tid til å ta seg av deg.

Hehe! Jeg trenger bare en redning, jeg. Og alle riddere må få belønning.

Til slikt dere bruker ham til har jeg min egen, som garantert er mer effektiv! Og aldri i livet om jeg ville lånt bort ham. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Yia

    66

  • mrxx

    45

  • Babette

    6

  • Osiris

    4

Mest aktive i denne tråden

Men jeg er takknemlig uansett da, bare jeg kan være til hjelp:-)

Det andre er en bomus......ehhhh..bonus.

*rødme*

Men nå må jeg passe meg så jeg ikke får skrell av Ulvinnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker deg selv som målgruppe og går bare inn i en annen tilstand/ personlighet for hvert nye skjema.

Evt legger du ut spørsmålene her og sier litt om i hvilken stil vi bør svare, så er jeg sikker på du får usannsylig god respons her inne.

Inntil videre får du si til damen at siden chakraen din er litt i ulage og at det i følge horoskopet ikke er tiden for å stille spørsmål, men kun svare på dem, må det hele utsettes til jul. Alternativt kan du be henne foreta en aurarenskning på deg og se om det hjelper.

*lol* Merkelig at jeg ikke så denne før!

Kunne kanskje lagt den her, men det er kanskje ikke så himla mange 16åringer her? Og det er verdens kjedeligste undersøkelse, så jeg tviler på at noen gidder. De som har fått den i RL har stort sett svart på en tredjedel. De fleste har stått i fare for å sovne når de forsøkte å besvare den.

Kanskje jeg skal selge den til folk med innsovningsvansker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Du må huske å spørre en gang vi møtes på msn, det er ikke alt som tåler å bli avslørt på dol, ser du ;-)

Jeg skulle til å spørre deg sist, men så måtte du gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Da får du ta deg en tur hit da så skal det bli action, så det holder:-)

Mye skrik og lite ull. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hehe! Jeg trenger bare en redning, jeg. Og alle riddere må få belønning.

Til slikt dere bruker ham til har jeg min egen, som garantert er mer effektiv! Og aldri i livet om jeg ville lånt bort ham. :-)

Da høres det jo ut som om vi er enige da :-)

Mrxx er en ekte gentleman, så så lenge du ikke belønner ham på noen måte slik bondpikene ville gjort (da er det ikke så mye igjen), så må han så gjerne redde deg ;-)

Og ikke vær redd, vi ønsker ikke å låne ditt mannebein. Vi er veldig kresne og vet at ingen andre kommer opp i mot mrxx ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg skulle til å spørre deg sist, men så måtte du gå. :)

Jeg er bare på nett kort tid om gangen nå. Så det spørs om du ikke må smøre deg med tolmodighet til ferien min er over.

Å beskrive mrxx er ikke gjort i en håndvending, det tar tid! (Det er ikke mulig å beskrive det perfekte med få ord.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er bare på nett kort tid om gangen nå. Så det spørs om du ikke må smøre deg med tolmodighet til ferien min er over.

Å beskrive mrxx er ikke gjort i en håndvending, det tar tid! (Det er ikke mulig å beskrive det perfekte med få ord.)

Ja, jeg venter og venter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Du er virkelig spent på dette?

Ja, det er jo ikke måte på antydninger og hint, så jeg blir jo nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, det er jo ikke måte på antydninger og hint, så jeg blir jo nysgjerrig.

Vi er bare tre kvinner som har oppdaget at mrxx er så fantastisk og har så stor kapasitet at han uten problemer tilfredsstiller oss alle tre. Derfor er vi villige til å dele - med hverandre.

Men det er Øvrigheta som har kontrollen og setter opp listene over hvem som får han når.

Men samtidig så er tre bondpiker nok, så vi står sammen om å holde inntrengere unna.

Værre er det ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Vi er bare tre kvinner som har oppdaget at mrxx er så fantastisk og har så stor kapasitet at han uten problemer tilfredsstiller oss alle tre. Derfor er vi villige til å dele - med hverandre.

Men det er Øvrigheta som har kontrollen og setter opp listene over hvem som får han når.

Men samtidig så er tre bondpiker nok, så vi står sammen om å holde inntrengere unna.

Værre er det ikke :-)

Åssen gjør han det da? Flyr rundt med kappe og underbuksa utenpå stillongsen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolit@2

Jeg er bare på nett kort tid om gangen nå. Så det spørs om du ikke må smøre deg med tolmodighet til ferien min er over.

Å beskrive mrxx er ikke gjort i en håndvending, det tar tid! (Det er ikke mulig å beskrive det perfekte med få ord.)

Din kreativitet har ingen grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Din kreativitet har ingen grenser.

Det stemmer, jeg er kreativ nok, men trenger likevel den tiden som skal til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Åssen gjør han det da? Flyr rundt med kappe og underbuksa utenpå stillongsen? ;)

Du det er en MANN vi snakker om, ikke en forvokst guttunge!

*Rister forskrekket på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Du det er en MANN vi snakker om, ikke en forvokst guttunge!

*Rister forskrekket på hodet*

Jeg er fremdeles litt forvirret. Flyr han naken rundt, da? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste noen gamle Tommy og Tigern i går og der kom verdens beste og mest kreative. Du må si at du har glemt å betale gravitasjonsregninga, så papirene fløy sin vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rødme*

Men nå må jeg passe meg så jeg ikke får skrell av Ulvinnen!

Hun følger godt med ser jeg, jeg trodde at vi kunne bolle oss litt mens hun var borte, men hun følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...