Gå til innhold

Kreativ unnskyldning?


Yia

Anbefalte innlegg

Det er lettere å spørre hva jeg ikke kan gi deg av underholdning:-)

Men jeg er på tynn is nå, er nok like føre jeg blir skjært hue av med en dårlig kniv av øvrigheta, så jeg må passe meg.

Men så ser jeg plutselig i dag at du skriver:

"Jeg mente jo seriøst at jeg tror min er bedre. Man har jo aldri fått hva hva som gjør ham så fantastisk. Jeg så at det lå en forklaring lengre ned i tråden, men den var tynn! "

Denne her var ikke bra Yia.....ikke bra....

Jeg ror må du vel skjønne! Og jeg prøver å få lurt Ulvinnen til å fortelle meg hvor fantastisk du er. Har du ikke hørt om kvinnelist :-)?

Jeg har en sterk følelse av at hun kunne gitt meg juling med lillefingeren, jeg er nemlig ganske liten!

*blafre øyevipper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Yia

    66

  • mrxx

    45

  • Babette

    6

  • Osiris

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg ror må du vel skjønne! Og jeg prøver å få lurt Ulvinnen til å fortelle meg hvor fantastisk du er. Har du ikke hørt om kvinnelist :-)?

Jeg har en sterk følelse av at hun kunne gitt meg juling med lillefingeren, jeg er nemlig ganske liten!

*blafre øyevipper*

Men nå er jeg svært usikker på hvor du ror, ror du til Ulvinnen eller ror du til meg?

Ro til meg var jo kanskje ikke så dumt:-)...da har du noe å glede deg til. Men det kan jeg jo ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg svært usikker på hvor du ror, ror du til Ulvinnen eller ror du til meg?

Ro til meg var jo kanskje ikke så dumt:-)...da har du noe å glede deg til. Men det kan jeg jo ikke si.

Jeg ror overfor Ulvinnen i frykt for å få bank, deg prøver jeg å sjarmere.

Det kom en mann innom kontoret nettopp og spurte hva jeg smilte så pent av. Forklaringen ble at jeg etter sigende snakker med en sex-gud, som tydeligvis ikke har glemt å være ridderlig. Hvilket kan få alle jenter til å smile.

Likte du den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du får med deg alt! *imponert*

Jeg mente jo seriøst at jeg tror min er bedre. Man har jo aldri fått hva hva som gjør ham så fantastisk. Jeg så at det lå en forklaring lengre ned i tråden, men den var tynn!

:-)

Det var ikke akkurat så vanskelig å få med seg det med jordbærene osv, siden det er i samme tråd!

Hva som gjør mrxx så fantastisk? *Drømme*

Nei, hvor skal jeg begynne? Han leverer alltid, er veltrent, utholdende, hensynsfull, rå, øm, krevende...

Med andre ord, han har det som skal til!

Men nå vet jeg ikke om du fortjener mer beskrivelse, siden du er i gang og forsøker å sjarmere ham igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ror overfor Ulvinnen i frykt for å få bank, deg prøver jeg å sjarmere.

Det kom en mann innom kontoret nettopp og spurte hva jeg smilte så pent av. Forklaringen ble at jeg etter sigende snakker med en sex-gud, som tydeligvis ikke har glemt å være ridderlig. Hvilket kan få alle jenter til å smile.

Likte du den da?

Dette her hørtes svært bra ut, glimrende rett og slett.

Hvis jeg skal klage på noe, noe jeg ikke bør i dette tilfelle, så må det være at du hadde skrevet det med store bokstaver, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her hørtes svært bra ut, glimrende rett og slett.

Hvis jeg skal klage på noe, noe jeg ikke bør i dette tilfelle, så må det være at du hadde skrevet det med store bokstaver, hehe.

Nå mistet du meg?! Hva var det med store bokstaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-)

Det var ikke akkurat så vanskelig å få med seg det med jordbærene osv, siden det er i samme tråd!

Hva som gjør mrxx så fantastisk? *Drømme*

Nei, hvor skal jeg begynne? Han leverer alltid, er veltrent, utholdende, hensynsfull, rå, øm, krevende...

Med andre ord, han har det som skal til!

Men nå vet jeg ikke om du fortjener mer beskrivelse, siden du er i gang og forsøker å sjarmere ham igjen...

Jammen jeg må vel få lov å sjarmere ham?

Ikke ta fra meg underholdningen, da. Lyspunkt i arbeidsdagen osv...

*se bedende på Ulvinnen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nå mistet du meg?! Hva var det med store bokstaver?

Ok, her kommer tolkningen fra en som kjenner mrxx ut og inn:

Han manglet et "ikke". Han klager over at du ikke beskrev ham som SEXGUDEN med store bokstaver.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jammen jeg må vel få lov å sjarmere ham?

Ikke ta fra meg underholdningen, da. Lyspunkt i arbeidsdagen osv...

*se bedende på Ulvinnen*

Jeg har ikke knurret i dag, du la merke til det?

Bare hold deg på riktig side av grensen, så skal jeg vurdere det fortløpende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her kommer tolkningen fra en som kjenner mrxx ut og inn:

Han manglet et "ikke". Han klager over at du ikke beskrev ham som SEXGUDEN med store bokstaver.

Skjønner?

Oi for en newbie feil! Tusen takk for oppklaringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mistet du meg?! Hva var det med store bokstaver?

Dette her burde du ha skrevet med store bokstaver, hehe.

"Det kom en mann innom kontoret nettopp og spurte hva jeg smilte så pent av. Forklaringen ble at jeg etter sigende snakker med en sex-gud, som tydeligvis ikke har glemt å være ridderlig. Hvilket kan få alle jenter til å smile."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke knurret i dag, du la merke til det?

Bare hold deg på riktig side av grensen, så skal jeg vurdere det fortløpende :-)

Da regner jeg med å få advarende knurr om jeg skulle passere noen grense. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Da regner jeg med å få advarende knurr om jeg skulle passere noen grense. :-)

Nei, du må nok passe på selv også.

Jeg nøyer meg ikke med et advarende knurr siden jeg nå har vært så velvillig.

Skrider du over grensen, så setter jeg mine sylskarpe tenner i leggen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må nok passe på selv også.

Jeg nøyer meg ikke med et advarende knurr siden jeg nå har vært så velvillig.

Skrider du over grensen, så setter jeg mine sylskarpe tenner i leggen din...

*ser hardt på grensene, og like innenfor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her burde du ha skrevet med store bokstaver, hehe.

"Det kom en mann innom kontoret nettopp og spurte hva jeg smilte så pent av. Forklaringen ble at jeg etter sigende snakker med en sex-gud, som tydeligvis ikke har glemt å være ridderlig. Hvilket kan få alle jenter til å smile."

'Jeg snakker med en etter sigende SEXGUD, en visstnok FANTASTISK ELSKER, og som heller ikke har glemt å oppføre seg RIDDERLIG uten å miste en unse MASKULINITET. Og det er noe som kan få enhver jente til å smile, og sukke av forventning, for ikke snakke om føle pur glede over at en slik MANN er til!'

Bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Jeg snakker med en etter sigende SEXGUD, en visstnok FANTASTISK ELSKER, og som heller ikke har glemt å oppføre seg RIDDERLIG uten å miste en unse MASKULINITET. Og det er noe som kan få enhver jente til å smile, og sukke av forventning, for ikke snakke om føle pur glede over at en slik MANN er til!'

Bedre?

Utrolig bra:-) Det var jo så og si perfekt første gang også, så bedre kan det ikke bli:-)

Spørs hva jeg kan gjøre til gjengjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra:-) Det var jo så og si perfekt første gang også, så bedre kan det ikke bli:-)

Spørs hva jeg kan gjøre til gjengjeld.

Tja, det begrenser seg jo litt når Ulvinnen er i nærheten, så da får du gjøre meg en gjentjeneste og skrive hva du tror om meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det begrenser seg jo litt når Ulvinnen er i nærheten, så da får du gjøre meg en gjentjeneste og skrive hva du tror om meg :-)

Hmm, tror om deg? Det er ikke så lett, jeg har ikke sett nicket ditt før nå i denne tråden, så det er mulig du bruker et annet nick for anledningen?

Derfor er det ikke rare tankene jeg har, dessverre.

Men du sier jo at du liten og nett og det i seg selv er jo sexy, så da får vi si at du er sexy:-)

Så er du antagelig i 30 årene, men hvorfor jeg gjetter på det vet jeg ikke.

Utover det vet jeg ikke hva jeg skal svare gitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...