Gå til innhold

Kreativ unnskyldning?


Yia

Anbefalte innlegg

Katter har en enorm apetitt på papirer. For ikke å snakke om alle musene de tar med inn og som ved nærmere ettersyn ikke var døde, men kun papirspisende monstre som brukte katten som et middel til å komme i nærheten av papirene!

Aha! Pus og mus i felleskap altså! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Yia

    66

  • mrxx

    45

  • Babette

    6

  • Osiris

    4

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ser det for meg når hunden spiser papirene sine. Koslig morsomt ;)

Det var i alle fall en smule pinlig for mannen min, da han ringte forsikringsselskapet for å be om å få tilsendt nye forsikringspapirer (inkl. regningen). Damen i andre enden fikk jo latterkick når han fortalte hvorfor hun måtte sende de på nytt...! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Fordi du glemte papirene på bussen, og du driver og ringer busselskapet veldig, men tydeligvis har noen rappa baggen din istedet for å levere den på hittegods? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kombinasjonen lummert og Merkur fungerer som unnskyldning på alt av dumskap?!

Interessant....

helt klart! Men bare i de periodene Merkuer er i retrograd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nyhetene i går var det noen som hadde fått en meteorstein foran huset. Samtidig med at den steinen falt, så fløy det selvfølgelig en meteorstein gjennom vinduet ditt også. Den var jo varm og ødela papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BattleClown

*lol*

Jeg tror ikke noen tror på at jeg skulle hatt sex med noen her... Det finnes vel kanskje en mann under 60 her! Da må jeg lyve på meg tenning på farsfigurer og!

Det må ikke være en kollega, det kan være en bekjent som stakk innom, postmannen, eller en annen kvinne; lyv gjerne på deg en biseksuell legning mens du er i gang.

Skulle noe skje så anklag dem for å være homofobe, i verste fall får du lønnsøkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å gjennomføre spørreundersøkelsen nå?

Ja.... Målgruppen vil ikke oppholde seg her på en god stund. Og fristen går ut før de kommer tilbake.

På toppen av det hele er dette en undersøkelse vi er bedt om å foreta igjen fordi svarene sist vi gjorde dette ikke var konkluderende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ikke være en kollega, det kan være en bekjent som stakk innom, postmannen, eller en annen kvinne; lyv gjerne på deg en biseksuell legning mens du er i gang.

Skulle noe skje så anklag dem for å være homofobe, i verste fall får du lønnsøkning :)

Den siste likte jeg! Angrep er det beste forsvar har jeg hørt rykter om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nyhetene i går var det noen som hadde fått en meteorstein foran huset. Samtidig med at den steinen falt, så fløy det selvfølgelig en meteorstein gjennom vinduet ditt også. Den var jo varm og ødela papirene.

Hehe! Den var veldig bra! Kan sette fyr på noen papirer og levere de og si at dette er restene etter meteoritt nedslaget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... Målgruppen vil ikke oppholde seg her på en god stund. Og fristen går ut før de kommer tilbake.

På toppen av det hele er dette en undersøkelse vi er bedt om å foreta igjen fordi svarene sist vi gjorde dette ikke var konkluderende...

Hehe, huffda, skjønner at du sliter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ryddet på skrivebordet, og spørreundersøkelsen lå dessverre midt i en bunke reklame e.l. som du lempet ved storopprydningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Den var veldig bra! Kan sette fyr på noen papirer og levere de og si at dette er restene etter meteoritt nedslaget....

Legg ved avisutklipp av saken med meteoren også, da har du jo enda bedre "bevis".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ryddet på skrivebordet, og spørreundersøkelsen lå dessverre midt i en bunke reklame e.l. som du lempet ved storopprydningen.

Den var jo gangbar egentlig! Det er sånt jeg kunne gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ved avisutklipp av saken med meteoren også, da har du jo enda bedre "bevis".

Dette begynner å bli bra!

*gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Debra irl

Du bruker deg selv som målgruppe og går bare inn i en annen tilstand/ personlighet for hvert nye skjema.

Evt legger du ut spørsmålene her og sier litt om i hvilken stil vi bør svare, så er jeg sikker på du får usannsylig god respons her inne.

Inntil videre får du si til damen at siden chakraen din er litt i ulage og at det i følge horoskopet ikke er tiden for å stille spørsmål, men kun svare på dem, må det hele utsettes til jul. Alternativt kan du be henne foreta en aurarenskning på deg og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si at det ER gjort, papirene ble levert "der eller der" den og den tiden - noen andre må ha somla dem bort. Den fungerer for meg - gir andre skylda:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si at det ER gjort, papirene ble levert "der eller der" den og den tiden - noen andre må ha somla dem bort. Den fungerer for meg - gir andre skylda:) hehe

DA får jeg et problem i og med at de andre på mitt kontor vet at jeg ikke har gjort det jeg skulle. Jeg hadde tenkt til å forklare hva son egentlig hadde skjedd for så å presentere alternative forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...