meira Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hei, jeg lurer på en ting. Jeg har ligget på ca 13-1400 kcal siste uken.Allikevel har jeg gått opp nesten 2,5 kilo. (Skal ikke ha mensen..)Jeg har spist reker i lake hver dag. Kan dette være årsaken? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reker er vel sunt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Reker er vel noe av det sunneste du kan spise når du slanker deg, er det ikke det da, hvis du ikke i tillegg har spist loff med majones da ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I så fall er det kanskje p.g.a. saltet, ikke rekene? Salt binder vann og kan føre til vektøkning uten at man egentlig har lagt på seg. Så vidt jeg vet er det lite kalorier i reker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Reker er vel noe av det sunneste du kan spise når du slanker deg, er det ikke det da, hvis du ikke i tillegg har spist loff med majones da ? Men de er vel ganske salte,- så det kan jo være en del vann i denne vektoppgangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 I så fall er det kanskje p.g.a. saltet, ikke rekene? Salt binder vann og kan føre til vektøkning uten at man egentlig har lagt på seg. Så vidt jeg vet er det lite kalorier i reker. Ja, kalor1messig er det gunstig. Men det inneholder mye salt. Bruker ikke majones på rekene, men litt ekstra lett rømmekolle, som er regnet med i kaloriregnsskapet.Skulle normalt sett gått ned,så det spørs om ikke det er saltmengden som gir utslag. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reker er vel sunt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Men de er vel ganske salte,- så det kan jo være en del vann i denne vektoppgangen. Kanskje, men 2,5 kilo .... det hørtes rart ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.