Gjest litt mere annonym.. Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hvorfor er det sånn at når faren og søstra mi skal være morsomme eller prøve på no "skøy" så smiler jeg selv om jeg ikke vil smile. Eller at jeg ikke synes det er så veeldig morsomt? Så smiler jeg! Hvorfor...? Alltid vært sånn tror jeg, det kan være de mest barnslige tingene som jeg bare synes er dumt og plager meg, men likevel så smiler jeg, og da tror jo de at jeg synes det er gøy, selv om jeg ikke vil smilee!! grr 0 Siter
Gjest Hei33 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Kanskje det har med vanlig "folkeskikk" å gjøre. Man smiler for å være hyggelig og vennlig mot den eller de som prøver å være morsomme. Likedan er det vel hvis ei venninne f.eks har kjøpt seg et nytt klesplagg som hun stolt viser fram. Du synes overhodet ikke at det plagget er noe fint, men smiler og sier: "Å så fint, det kledde du!" :-) Og så har det kanskje å gjøre med redselen for å bli avvist eller bli oppfattet som sur og sær hvis man sier det man EGENTLIG mener og synes om andre. Redsel for å lage bråk. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Fordi du er "snill pike"..de smiler uansett (tragisk...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.