Gå til innhold

Smiler...!

Gjest litt mere annonym..

Anbefalte innlegg

Gjest litt mere annonym..
Skrevet

Hvorfor er det sånn at når faren og søstra mi skal være morsomme eller prøve på no "skøy" så smiler jeg selv om jeg ikke vil smile. Eller at jeg ikke synes det er så veeldig morsomt? Så smiler jeg!

Hvorfor...?

Alltid vært sånn tror jeg, det kan være de mest barnslige tingene som jeg bare synes er dumt og plager meg, men likevel så smiler jeg, og da tror jo de at jeg synes det er gøy, selv om jeg ikke vil smilee!! grr :P

Gjest Hei33
Skrevet

Kanskje det har med vanlig "folkeskikk" å gjøre. Man smiler for å være hyggelig og vennlig mot den eller de som prøver å være morsomme.

Likedan er det vel hvis ei venninne f.eks har kjøpt seg et nytt klesplagg som hun stolt viser fram. Du synes overhodet ikke at det plagget er noe fint, men smiler og sier: "Å så fint, det kledde du!" :-)

Og så har det kanskje å gjøre med redselen for å bli avvist eller bli oppfattet som sur og sær hvis man sier det man EGENTLIG mener og synes om andre. Redsel for å lage bråk.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Fordi du er "snill pike"..de smiler uansett :)

(tragisk...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...