Gå til innhold

SALMIAKKLUKT

superior

Anbefalte innlegg

Hei,er det mulig at kroppen utsonderer en slags salmiakklukt,var på trening i går og da syntes jeg det luktet salmiakk av meg når jeg svettet,er dette bare innbillning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tullingen

Jeg tror kanskje det kan være treningstøyet ditt som bør kastes eller du kan forsøke å vaske det på 60 grader, men syntetisk er ikke så glad i temperaturer over 40 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier amoniakk, kan jeg være enig. En gang fikk jeg i oppdrag å vaske draktene til et helt fotballag. Da var de blitt liggende svette et døgn. (Ikke laget, men draktene, altså. Jeg ville heller ha vasket gutta)

Og du dyre frelser, det luktet verre enn kattepiss fra en skikkelig rallmons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Instruktør

Dette har en naturlig forklaring...

Hvis man trener hard og for mye over en lengre periode (uker), og kroppen ikke har fått den energien den trenger i form av mat og andre næringsstoffer...

Da vil man begynne å forbrenne aminosyrer (musklatur), istedet for fett...

Dette er ikke sunt, fordi man rett og slett mister musklaturen man trener så hardt for å få iform...

Da er du på strake veien mot overtrening, og vil snart merke at formen svikter. Kankje blir du lettere syk og sover dårligere....Mister overskuddet.

Ta en grundig titt på kostholdet og ro ned treningen en periode....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...