superior Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei,er det mulig at kroppen utsonderer en slags salmiakklukt,var på trening i går og da syntes jeg det luktet salmiakk av meg når jeg svettet,er dette bare innbillning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tullingen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror kanskje det kan være treningstøyet ditt som bør kastes eller du kan forsøke å vaske det på 60 grader, men syntetisk er ikke så glad i temperaturer over 40 tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hvis du sier amoniakk, kan jeg være enig. En gang fikk jeg i oppdrag å vaske draktene til et helt fotballag. Da var de blitt liggende svette et døgn. (Ikke laget, men draktene, altså. Jeg ville heller ha vasket gutta) Og du dyre frelser, det luktet verre enn kattepiss fra en skikkelig rallmons. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Instruktør Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dette har en naturlig forklaring... Hvis man trener hard og for mye over en lengre periode (uker), og kroppen ikke har fått den energien den trenger i form av mat og andre næringsstoffer... Da vil man begynne å forbrenne aminosyrer (musklatur), istedet for fett... Dette er ikke sunt, fordi man rett og slett mister musklaturen man trener så hardt for å få iform... Da er du på strake veien mot overtrening, og vil snart merke at formen svikter. Kankje blir du lettere syk og sover dårligere....Mister overskuddet. Ta en grundig titt på kostholdet og ro ned treningen en periode.... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.