Gå til innhold

Ensomhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nattsvermeren1365380995

jepp... har det bra

du vet jeg skrev at du har hjulpet meg,samtidig som jeg gjerne vil hjelpe deg til å hjelpe deg selv.det er faktisk slik at gjennom dine spørsmål og vår korrespondanse-har jeg kommet til å tenke på positive ting som jeg hadde "glemt"(når man er dep. kan man dessverre lett "glemme" positive ting fra fortiden),som hjelper meg videre.bla det med trening-at det faktsk GIR noe bortsett fra bedre fysikk.(bedre humør etc) og jeg har dermed-takket være DEG bestemt meg for å begynne å trene skikkelig igjen og jevnlig.og så blir jeg glad av å høre fra deg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238610-ensomhet/page/2/#findComment-1841626
Del på andre sider

Annonse

nattsvermeren1365380995

ensomheten gjør deg deprimert sier du-er det tankene omkring ensomheten og hvorfor du er ensom som gjør deg deprimert?(det var det hos meg,også.men jeg kom frem til at det var selvbilde/selvtilliten som var lavt.jeg var svært flink til å finne feil med meg selv /"årsaker" til at ingen likte meg.jeg likte ikke meg selv,selv engang..) tror du tenker dårlig om deg selv-du trenger å elske deg selv.tror egentlig vi er i samme båt.selv om jeg kom frem til at det er selvtilliten/selvbildet mitt som gjorde at jeg ble deprimert,så kan man like godt si at det hos meg også var ensomhet;det føle seg mindreverdig , uten venner,og tenke dårlig om seg selv i forhold til det meste i livet. (har begynt å få venner nå da:)ha det godt:) håper vi snakkes snart igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238610-ensomhet/page/2/#findComment-1841952
Del på andre sider

nattsvermeren1365380995

hei! har skrevet flere innlegg til deg siden i går kveld.håper du tar deg tid til å lese dem.da vi skrev på lørdag,skrev jeg at depresjon+dårlig selvtillit ga meg ensomhetsfølelse(jeg tenkte egentlig da på en slags angstopplevelse jeg opplevde i forhold til det å være alene-og den kom etter det andre) selve ensomheten er egentlig noe jeg også har kjent på-lenge.(jeg sover sikkert når du har stått opp,men om du skriver svar til meg,vil jeg svare tilbake i løpet av dagen )ha det godt så lenge!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238610-ensomhet/page/2/#findComment-1841953
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...