dearly Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har vært kjent med denne personen i snart 6 år. I begynnelsen var hun utrolig morsom, sjarmerende og festlig og vi fikk veldig god kontakt med hverandre. Hun ble akkurat da alene med sitt barn som er like gammelt som mine barn. Vi betemte oss for å flytte sammen for å kunne hjelpes åt med barn, få lavere utgifter mm. Allerede i startfasen begynte og irritere meg. Hun dukket ikke opp når vi skulle fikse ting i nytt hus pga av fyllesyke, hun betalte ingenting etc, men det gikk allikevel tålig greit. Jeg kan ikke her beskrive i detalj alle de tingene hun har gjort i løpet av de 3 årene vi bodde sammen, men skriver noen stikkord: 'hun fikk sparken fra sin jobb etter 5 år, angivelig på grunn av at hun hadde utviklet panikkangst, men hun fulgte bare opp arbeidstvisten halvhjertet. ' hun skylder meg til dags dato ca 17 000. betaler ikke noe tilbake. ' hun har byttet kjæreste 3 ggr under denne tiden, alle har mere eller mindre flyttet inn hos oss og hun lar de betale sine utgifter 'hun drikker tilnærmet hver dag. hun sover til langt ut på dag, også når hun har sitt barn hos seg ' hun er rotete, men får det til å høres ut som hun ikke er det. Alle andre er det derimot i følge henne 'hun klarer sjelden og følge opp legetimer etc 'hun har byttet fastlege 3 ggr og psykolog 4 ggr i løpet av de siste 3 årene. 'hun spiser høye doser seroxat 'hun har 2 selvmordsførsøk bak seg. det ene med meg og 3 barn tilstede. 'hun søker kontakt med mine slektinger og venner og snakker negativt om meg. 'hun finner feil hos alle mine venner. 'hun har ingen venninner, untatt overfladiske og kortvarige vennskap. 'hun lyver om det meste, også småting. 'hun kan ikke ta kritikk uten å fare opp i sinne. 'hun har gått til fysisk angrep på alle kjærester og meg, ikke sitt barn derimot. 'hun er sjarmerende, virker intelligent og er meget veltalende i begynnelsen 'kan virke omsorgsfull, men det stikker ikke dypt, og hun bruker omsorg i relasjoner for å få noen på sitt lag mot en annen. ' hun vrenger på historier for å sette andre i dårlig lys og seg selv i bedre. møter en løgn med en annen. 'er svært manipulerende, bruker sex for å få ting som hun vil. 'utagerende sexlev med mye bruk av sm. 'arbeidsledig, mistet to jobber til på 3 år. ' Har høy tro på seg selv når det gjelder dyktighet på jobb, intelligense etc. - snakker nedlatende om kjærestene sine, stygg feit, teit dum etc. jeg skulle kunne fortsette i evigheter.. Jeg flyttet ut for ca 6 mnd siden og det virker som hun nå prøver og gjøre alt for å gjøre mitt liv til et rent helvete. Hun allierer seg med sin kjæreste, ringer skolen til mine barn og sier hun er bekymret, hun har fått kjæresten og ringe barnevernet, (men nekter for det enda de har bekreftet dette). Hun prøver og sette meg og mine barns far opp i mot hverandre, dette har vi dog gjennomskuet takk og lov og vi skjønner begge to at det er et spill fra hennes side. Det virker som om hver gang som vi tar henne i løgn at hun blir enda mere djevelig og utspekulert. Det kommer noe enda verre gangen etter. Jeg føler meg som jeg har havnet i en umulig situsjon jeg ikke kommer ut av. Vi har ingen kontakt lenger noe som også virker henne å bli mere aggresiv og jeg er livredd før hva hun vil finne på neste gang. Når barnevernet nå avsluttet sin undersøkelse av meg (uten anmerkninger), så har hun på nytt ringt de med begymringer, enda vi ikke har møtt hverandre i denne tiden. bekymringene er alt ifra historier helt tatt ut av sammenheng til rene løgner. Jeg har fått dokumentasjon på de riktige historien på mange av tingene og føler jeg er godt rustet å møte anklagene, men jeg er ekstremt begymret for hva som vil skje nest. Det vir¨ker som hun ikke vil slippe taket om meg på noen måte. Hvordan kan jeg møte denne strømmen av ondskap? Bekynner og bli fortvilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238810-er-jeg-utsatt-for-en-psykopat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei33 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, denne personen virker farlig. Hun er tydelig psyk på sinnet, etter det jeg kan skjønne utfra dette. Hva med å anmelde henne for trakassering? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238810-er-jeg-utsatt-for-en-psykopat/#findComment-1842519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dearly Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, denne personen virker farlig. Hun er tydelig psyk på sinnet, etter det jeg kan skjønne utfra dette. Hva med å anmelde henne for trakassering? Jeg har absolutt vurdert det. Jeg har også snakket med en god venn som er politi om det. Hun har åpnet noe av min post og det vurderer jeg og anmelde henne før, men problemet gjenstår. Hva finner hun på da??! Vil jo ikke at ting skal bli enda verre.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238810-er-jeg-utsatt-for-en-psykopat/#findComment-1842585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, dette er nok en typisk psykopat. Fasthet er nok det eneste de kan møtes med. De forstår bare maktens språk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238810-er-jeg-utsatt-for-en-psykopat/#findComment-1843252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borderlinejenta Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vet ikke om hun er typisk psykopat, men syns hun hadde mange trekk av borderline... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238810-er-jeg-utsatt-for-en-psykopat/#findComment-1844235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.