Gå til innhold

medisiner er ikke alt, neivel ...

Anbefalte innlegg

Gjest badmf

sommeren er en grusom tid for meg, da alle er ute og koser seg, bader, drikker utepils og har det kjempepint med kjærester og hele pakka synker jeg virkelig ned i hullet mitt. jeg mener ikke å syte noe forferdelig nå men prøver bare å forklare hva jeg mener.

jeg blir utrolig deprimert når jeg ikke har noen å gjøre noe sammen med, ingen selvtillit til å gå ut og alt er generelt håpløst og da ber jeg på mine knær om å få noe medisiner så jeg ikke hopper fra en bro snart.

overlegen sier medisiner ikke er alt, nei det er jo sant det men hva skal jeg gjøre da ???

jeg bruker cipralex og risperdal som for stabilisere så jeg ikke klikker totalt men nå føles det som de medisinene har slutta å funke, seriøst.

jeg ringte for å få hjelp i dag men "medisiner er ikke alt".

æææææææææææææ!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238855-medisiner-er-ikke-alt-neivel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mirandolina

Da må jo denne legen komme med et alternativ,bare du vet hvordan det er å vandre i dine sko....

Kan du ikke spørre legen om å få noen vival/sobril...bare for å komme gjennom sommeren.

Vet om mange som får det,for å klare sommeren,medisinene løser jo ikke alt,men de kan jo gjøre til at du "overlever" sommeren...

Hva mener legen du skal gjøre da,har h*n noe alternativt i det hele tatt?

Gjest badmf

Da må jo denne legen komme med et alternativ,bare du vet hvordan det er å vandre i dine sko....

Kan du ikke spørre legen om å få noen vival/sobril...bare for å komme gjennom sommeren.

Vet om mange som får det,for å klare sommeren,medisinene løser jo ikke alt,men de kan jo gjøre til at du "overlever" sommeren...

Hva mener legen du skal gjøre da,har h*n noe alternativt i det hele tatt?

fikk beskjed om å prøve til i morra men det er så frustrerende fordi jeg vil gjerne prøve å klare meg selv men bare jeg kunne fått mere medisiner eller noe, jeg vet ikke. det ender som regel med jeg får beskjed om at jeg ikke er istand til å ta vare på meg selv .... og så bære det inn igjen .... tror du jeg kan doble dosen med cipralex, jeg bruker 20mg nå ??? får sikkert ikke lov til det men tror du det kan hjelp???

Gjest Mirandolina

fikk beskjed om å prøve til i morra men det er så frustrerende fordi jeg vil gjerne prøve å klare meg selv men bare jeg kunne fått mere medisiner eller noe, jeg vet ikke. det ender som regel med jeg får beskjed om at jeg ikke er istand til å ta vare på meg selv .... og så bære det inn igjen .... tror du jeg kan doble dosen med cipralex, jeg bruker 20mg nå ??? får sikkert ikke lov til det men tror du det kan hjelp???

Det kan vel hjelpe kanskje,vet ikke..men ikke gjør det da :)

Joda,du kan vel klare deg selv,vivalene/sobrilene bruker du bare som "krykker" til sommeren er over...

Du kan jo prøve det iallefall,og hvis ikke du klarer det da (livet),du jo ringe legen igjen,men ikke la noe være uprøvd da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...