Gjest Ferri Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 fikk overaskende nok et brev her om dagen fra en veeeeldig gammel venn. Jeg har vært veldig ærlig og fortalt om åssen jeg har det, og hva jeg sliter med.. Personen har vært veldig forståelsesfull.. men nå tenker jeg bare at jeg har driti meg ut, og at personen kommer til og le av meg... sukk.. Jeg føler meg jo bare så sinnsykt rar lissom... Synes det er kjipt og tenke på at gammle kjente nå kansje prater om meg og..kansje jeg ikke skulle svart i det heletatt på brevet? Skikkelig party folk.. hadde vært så døds kjipt om par av dem møtte opp på døra for og "redde meg nå".... vil jo at no sånt skal skje, men ufff, jeg er så jævlig raaaaar!!! jeg er så flau over at jeg falt ut av sammfunnet, klarer ikke være meg selv, vet ikke hvem jeg er lenger.. Redd for at alt jeg sier bare høres rart ut.. orker ikke flere "lissom venner" som jeg ikke får god kontakt med.. sendte med noen bilder av meg, angrer på det også, føler meg jo så stygg!!! Klarer ikke tenke meg at de jeg kjente før skal bry seg, at de kan bry seg om åssen jeg har det. Tror de bare ler av meg, eller bare synes synd på meg. Vet ikke hva som er værst... Vil starte med blanke ark, men "alle" vet jo lissom hvem jeg er.... De brydde seg ikke no særlig om meg før jeg isolerte meg, hvorfor skal de bry seg nå ørten år senere? Hvorfor er det ingen som har tatt kontakt FØR?? Vil ikke ha venner som dukker opp mange år senere.. De kunne jo ha prøvd og få tak i meg for år sia hvis de virkelig brydde seg... asffd...nevermind me.... jeg er bare deppa... Vil komme meg bort fra alle som kan vite hvem jeg er, vil starte på nytt, men Oslo er et så jævla lite sted... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kan jo hende de trodde du ville være i fred,da du isolerte deg... De maser en liten stund når noen isolerer seg,så gir de opp..tenker.."ok,dette vil h*n selv,vil ikke ha kontakt" Lenger fra sannheten kommer man ikke,tror ikke noen vil isolere seg...ikke egentlig. Kanskje det brevet du sendte er verdt det,det vet du ikke enda Prøv å ikke ha forventninger,prøv å slapp av,du er ærlig og god nok som du er...hvis ikke de vil ha kontakt.ler av deg..osv...er de ikke venner... Men gi dem en kjanse først 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1843036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest exsick Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hei. jeg var party girl. Tok bilder og danset=) Så ble jeg borte et par år (bipolar,innlagt,total breakdown). Noen sa jeg "hadde pause", de fleste visste ikke helt... Noen visste. Noen skjønte, var jo helt idiot før jeg ble lagt inn. Men jeg kom meg gjennom det, føler meg helt frisk nå,tar medisiner i hemmelighet, og er helt tilbake! De gamle har jeg kontakt med igjen og de er bare snille, enda jeg følte jeg hadde driti meg så ut og vurderte flytte til en annen kant av landet og begynne på nytt, der ingen kjente meg. Avogtil tenker jeg det fortsatt. Men folk tåler litt... trodde ikke de ville ha kontakt mer, men så viser det seg de trodde jeg trodde jeg var for god for dem hehe . Og siden jeg er tilbake til livet så er jeg kjent med nye fjes også. Er bare knall.just had sex with the hottest dj too... La jo sånn på meg av medisinene at jeg fikk pupper, så nå er jeg mere pop:p ok høres så umoden ut nå ja. Poenget er at en kan komme tilbake. Nå er alt et tilbakelagt kapittel men skammen sitter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1843235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kan jo hende de trodde du ville være i fred,da du isolerte deg... De maser en liten stund når noen isolerer seg,så gir de opp..tenker.."ok,dette vil h*n selv,vil ikke ha kontakt" Lenger fra sannheten kommer man ikke,tror ikke noen vil isolere seg...ikke egentlig. Kanskje det brevet du sendte er verdt det,det vet du ikke enda Prøv å ikke ha forventninger,prøv å slapp av,du er ærlig og god nok som du er...hvis ikke de vil ha kontakt.ler av deg..osv...er de ikke venner... Men gi dem en kjanse først Takk, Mirandolina og resten som leste!! Håper så at jeg ikke er så rar som jeg føler meg... De var nok ikke ordentlige venner før jeg isolerte meg, og jeg er vel ganske furten for det. At jeg ikke klarte og få ordentlig kontakt med noen. Eller at de ikke ville ha ordentlig kontakt med meg. Vet ikke om det var jeg som ikke klarte og få kontakt med dem, eller om de ikke brydde seg om meg. Jeg tror ikke de brydde seg så veldig om meg. og det sårer endel. Var nesten aldri noen som ringte til mens jeg var en av gjengen. Og jeg hoppet fra venne gjeng til venne gjeng alt for fort kansje... det ble så mange bekjente og ingen ordentlige venner. kansje jeg ikke var tålmodig nok.. Når jeg isolerte meg var det ingen som tok kontakt.. har ikke tenkt på dette før nå, og nå er det så veldig trist og tenke på at jeg ikke hadde god nok kontakt med noen til at noen brydde seg nok om meg til og finne ut hva som skjedde.. Ble sendt bort rett på starten av tenårene og kom tilbake på slutten av dem. Var så veldig kort tid og bli kjent med folk igjen før jeg isolerte meg... asssj.. møkka start på livet jeg fikkk!! *sutre* Blir så veldig lei meg selv iblandt, og usikker på ALT.. TENKER FOR MYE, right?.. *sigh* Tenker iblant på at jeg ikke vil leve lenger, men føler at jeg ikke tørr og ta livet av meg, eller prøve på det. NHD::::: Kan det snu?? At jeg en dag våkner opp og ikke har no sperre for og ta livet av meg? starter en ny tråd om det jeg..ble vel litt mye MAS i denna tråden for at du vil lese det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1843236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hei. jeg var party girl. Tok bilder og danset=) Så ble jeg borte et par år (bipolar,innlagt,total breakdown). Noen sa jeg "hadde pause", de fleste visste ikke helt... Noen visste. Noen skjønte, var jo helt idiot før jeg ble lagt inn. Men jeg kom meg gjennom det, føler meg helt frisk nå,tar medisiner i hemmelighet, og er helt tilbake! De gamle har jeg kontakt med igjen og de er bare snille, enda jeg følte jeg hadde driti meg så ut og vurderte flytte til en annen kant av landet og begynne på nytt, der ingen kjente meg. Avogtil tenker jeg det fortsatt. Men folk tåler litt... trodde ikke de ville ha kontakt mer, men så viser det seg de trodde jeg trodde jeg var for god for dem hehe . Og siden jeg er tilbake til livet så er jeg kjent med nye fjes også. Er bare knall.just had sex with the hottest dj too... La jo sånn på meg av medisinene at jeg fikk pupper, så nå er jeg mere pop:p ok høres så umoden ut nå ja. Poenget er at en kan komme tilbake. Nå er alt et tilbakelagt kapittel men skammen sitter! Så bra at du kom deg tilbake, nå ble jeg litt blidere av det du fortalte.. Håper jeg får orden på selvtilliten og at det går like bra for meg som det gikk for deg... Jeg vil også tilbakeeee!!! Vel, kansje ikke der hvor jeg var, vil respektere megselv mere og ha mere personlighet..! Sorry.. det er mye MEG MEG MEG.. for tiden... Vannskelig og ikke furte og synes synd på megselv.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1843238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjanaa Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 OSLO, et lite sted? Nå måtte jeg le litt Prøv å flytt til en liten by/tettsted og skill deg ut der på noe vis, så skjønner du hvorfor jeg ler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1843641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Takk, Mirandolina og resten som leste!! Håper så at jeg ikke er så rar som jeg føler meg... De var nok ikke ordentlige venner før jeg isolerte meg, og jeg er vel ganske furten for det. At jeg ikke klarte og få ordentlig kontakt med noen. Eller at de ikke ville ha ordentlig kontakt med meg. Vet ikke om det var jeg som ikke klarte og få kontakt med dem, eller om de ikke brydde seg om meg. Jeg tror ikke de brydde seg så veldig om meg. og det sårer endel. Var nesten aldri noen som ringte til mens jeg var en av gjengen. Og jeg hoppet fra venne gjeng til venne gjeng alt for fort kansje... det ble så mange bekjente og ingen ordentlige venner. kansje jeg ikke var tålmodig nok.. Når jeg isolerte meg var det ingen som tok kontakt.. har ikke tenkt på dette før nå, og nå er det så veldig trist og tenke på at jeg ikke hadde god nok kontakt med noen til at noen brydde seg nok om meg til og finne ut hva som skjedde.. Ble sendt bort rett på starten av tenårene og kom tilbake på slutten av dem. Var så veldig kort tid og bli kjent med folk igjen før jeg isolerte meg... asssj.. møkka start på livet jeg fikkk!! *sutre* Blir så veldig lei meg selv iblandt, og usikker på ALT.. TENKER FOR MYE, right?.. *sigh* Tenker iblant på at jeg ikke vil leve lenger, men føler at jeg ikke tørr og ta livet av meg, eller prøve på det. NHD::::: Kan det snu?? At jeg en dag våkner opp og ikke har no sperre for og ta livet av meg? starter en ny tråd om det jeg..ble vel litt mye MAS i denna tråden for at du vil lese det Ikke ta livet av deg,du er ikke rar...man kjenner så ofte på hvordan man selv er,man blir selvkritisk og lei... Men tenk da..på alle de "perfekte" folka som aldri blir fornøyd med kroppen f.eks,de kan ikke ha det bra mentalt,de finner jo stadig nye feil. Kanskje vennene du hadde ikke var de rette for deg,kjemien må jo stemme,ikke gi opp Vær deg selv,det lønner seg,la folk kjenne deg,og vit at du er verdifull.... Varme tanker fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1843689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ikke ta livet av deg,du er ikke rar...man kjenner så ofte på hvordan man selv er,man blir selvkritisk og lei... Men tenk da..på alle de "perfekte" folka som aldri blir fornøyd med kroppen f.eks,de kan ikke ha det bra mentalt,de finner jo stadig nye feil. Kanskje vennene du hadde ikke var de rette for deg,kjemien må jo stemme,ikke gi opp Vær deg selv,det lønner seg,la folk kjenne deg,og vit at du er verdifull.... Varme tanker fra meg Ville ikke skremme noen, tenker jo bare iblandt på at jeg ikke vil leve lenger. Når jeg er veldig langt nede så kommer disse tankene. Håper du har rett 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1845224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 OSLO, et lite sted? Nå måtte jeg le litt Prøv å flytt til en liten by/tettsted og skill deg ut der på noe vis, så skjønner du hvorfor jeg ler. Mmhm, skjønner hva du mener, men.. Oslo er døds lite det også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1845249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ville ikke skremme noen, tenker jo bare iblandt på at jeg ikke vil leve lenger. Når jeg er veldig langt nede så kommer disse tankene. Håper du har rett Ja..hver og en kan vel få slike tanker iblandt... Har du msn-messenger? Vi kunne jo chattet der av og til,hvis du har det.... Varme tanker.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1845524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja..hver og en kan vel få slike tanker iblandt... Har du msn-messenger? Vi kunne jo chattet der av og til,hvis du har det.... Varme tanker.. Hei, tusen takk for tilbudet mm.. må tenke litt på det.. Kommer tilbake til deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1846323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei, tusen takk for tilbudet mm.. må tenke litt på det.. Kommer tilbake til deg Bare hyggelig Ja,tenk på det du,er sånn med meg og..tenke på ting først. Vi trenger jo ikke chatte akuratt nå,men senere om du vil en gang,har du tilbudet Og da blir det jo når begge føler for det,ikke noe stress og press.. Ha en fin dag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1846591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bare hyggelig Ja,tenk på det du,er sånn med meg og..tenke på ting først. Vi trenger jo ikke chatte akuratt nå,men senere om du vil en gang,har du tilbudet Og da blir det jo når begge føler for det,ikke noe stress og press.. Ha en fin dag Okay, nå kommer jeg tilbake til deg med svaret, gammel innlegg, I know!!! Vet ikke om du forsatt er litt på dol i det heletatt, kansje du byttet nick? Men uansett, ja.. hadde vært hyggelig og si hei til deg iblandt på MSN hvis du fortsatt vil det Mirandolina. Helt allright om du ikke vil. Har det ganske mye bedre for tiden en for et par månder siden.. var denne sommern som slo meg litt ut.. windows messenger sak: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1925963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Okay, nå kommer jeg tilbake til deg med svaret, gammel innlegg, I know!!! Vet ikke om du forsatt er litt på dol i det heletatt, kansje du byttet nick? Men uansett, ja.. hadde vært hyggelig og si hei til deg iblandt på MSN hvis du fortsatt vil det Mirandolina. Helt allright om du ikke vil. Har det ganske mye bedre for tiden en for et par månder siden.. var denne sommern som slo meg litt ut.. windows messenger sak: [email protected] Koselig det Legger deg inn i kontakter i morgen,så chattes vi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238869-whoops/#findComment-1931116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.