Gå til innhold

kosthold etter gallesteins operasjon

Gjest ..........

Anbefalte innlegg

Gjest ..........

Nå skriver jeg inn her rimelig oppgitt, og håper noen kan svare. for 3 måneder siden gjennomgikk jeg en gallesteins operasjon (lapraskopi) og fjernet hele galleblæren, samt alle steinene jeg hadde.... slet med enorme smerter og hyppige anfall, så trodde: nå skal alt bli som før.... men sliter jo fremdeles, og jeg lurer på hva det kan være? de første to månedene etter operasjonen så jeg helt gravid ut pga all luften i magen. Det er over nå heldigvis, men nå får jeg veldig ofte oppblåst og vondt i magen, masse luftsmerter, får sterke smerter i magen hvis jeg drikker alkohol eller spiser syreholdig mat, som spler,juice, løk o.l magen er så og si oppblåst hele tiden.magen er i ulage, går veldig ofte på do, har løs mage, det er akkurat som det svir i magen. Nå vet jeg ikke hvor mye mer jeg orker. for magen er det noe med hele tiden, smertene er der, og de hemmer livskvaliteten min. Sitter jeg i en forsamling og koser meg med ett eller to glass vin kan jeg få så vondt i magen at jeg bare må dra hjem. Ligge på stranda i bikini med øl mage, det er ikke gøy det heller. Føler meg rett og slett uproporsjoner, for den magen ser ikke ut. Hva skal jeg gjøre? Noen som har erfaring og noen gode råd å komme med? Bør jeg gjøre noen drastiske endringer i kostholdet mitt? spiser mager mat. bør jeg kutte ned på fiber? hva er lurt å spise for at magen min ikke skal reagere?Bukker og neier for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du trenger tilskudd av gode tarmbakterier? BioCare har veldig gode produkter som kjøpes på helsekosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet galleblæren min + steiner for ca 1 1/2 år siden. Jeg har hatt et annfall etterpå og det var helt forferdelig. Men jeg har nesten de samme problemene med magen som deg. Magen min er som oftest sinnsykt oppblåst. Det begynner under puppene så jeg ser skikkelig gravid ut. Jeg har også blitt spurt om jeg er det! Jeg er normalt slank ellers, så da blir jo den magen rimelig spesiell. Ser jo ut som om jeg er 7 mnd på vei.

Jeg blir dårlig i magen av å spise vanlig brød, det er det eneste jeg har klart å finne ut.

Det er skikkelig pyton!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...