Gå til innhold

Sex-strand i Sverige...

Anbefalte innlegg

Gjest spøkefuglen
Skrevet

vedder at mrxx tar med seg kameraet på en liten svipptur dit:D

Gjest spøkefuglen
Skrevet

vedder at mrxx tar med seg kameraet på en liten svipptur dit:D

-ettersom han er forumets selvutnevnte sex-terapeut. studietur?:D

petter smart
Skrevet

Og en ser jo hva som skjer med slike steder, det blir skrevet om dem i avisene.

Husker tråden der samboer29 trollet som verst. Hadde h*n bare funnet på noe, evt googlet og funnet dette, så hadde det jo blitt mye mer troverdig.

Synd at jeg har brukt opp ferien for i år :-(

Gjest PandaMiranda
Skrevet

-ettersom han er forumets selvutnevnte sex-terapeut. studietur?:D

Ja, hvorfor ikke en studietur for DOL'ere.

Ettersom vi vanker på "Doktor Online", så kan vi jo kalle oss medisinstudenter, he-he...

;-)

piluttanlei
Skrevet

Og plutselig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg flyttet fra Sverige...

Gjest Persille
Skrevet

Og plutselig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg flyttet fra Sverige...

Nå kan du angre, nå :)

Gjest Persille
Skrevet

Og en ser jo hva som skjer med slike steder, det blir skrevet om dem i avisene.

Husker tråden der samboer29 trollet som verst. Hadde h*n bare funnet på noe, evt googlet og funnet dette, så hadde det jo blitt mye mer troverdig.

Synd at jeg har brukt opp ferien for i år :-(

Ikke sant - men det var jo litt moro at det kom en artikkel om det da.

Og moro med nymfomane kvinner og gamle griser, som hopper fra jente til jente mens de bare ligger der og tar imot - mon tro om det faktisk er sant?

Eller om det muligens er slik at det er helt vanlige folk som bare liker å vise seg frem litt mer enn "normalt" :)

petter smart
Skrevet

Ikke sant - men det var jo litt moro at det kom en artikkel om det da.

Og moro med nymfomane kvinner og gamle griser, som hopper fra jente til jente mens de bare ligger der og tar imot - mon tro om det faktisk er sant?

Eller om det muligens er slik at det er helt vanlige folk som bare liker å vise seg frem litt mer enn "normalt" :)

Tja, jeg har aldri sett eller hørt om slike jenter, som bare ligger der og tar imot alle grisene som måtte komme.

Kanskje de prøver å få mer turister dit?

Gjest Persille
Skrevet

Tja, jeg har aldri sett eller hørt om slike jenter, som bare ligger der og tar imot alle grisene som måtte komme.

Kanskje de prøver å få mer turister dit?

Ja, du skal ikke se bort fra det - og alle vet jo at de gamle mennene har mer penger enn de unge pene jentene...

Men de burde jo så fall slå til med litt unge kjekkaser også - så det kommer noen velstående eldre damer?

Eller funker kanskje ikke det på samme måte? *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...