Gå til innhold

Trangen til og ta tabeletter

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Hei har slitt i mange år, men føler at det nå har gått bedre den siste tiden. Går nå på Cipralex og Abilify. Tanken på og gi opp er der hele tiden, og jeg føler trang til og ta paracet og sobril hele tiden. Hva er det som skjer megd meg. Gjør det i smug men blir jo sløv at dette. Er jeg blitt avhengig? Jeg har det bra selvom jeg ikke har det bra. Alt er bare kaos for meg. Takk for at du tok deg tid til og lese og kanskje gi meg noen puff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239115-trangen-til-og-ta-tabeletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stillheten

Hei:-)

Hvor mange paracet og hvor mange mg sobril tar du i løpet av en dag? Ta du det hver dag?

Det kan variere. Enkelte dager klarer jeg med bare noen få, andre dager går det tre-fire-fem. Trangen til og ta medisin er så tøff og klare. Har tatt alt for mye tidligere og da ble jeg innlagt, vil ikke det nå, men jeg har det nok veldig vondt innvendig som jeg kompanserer dette med.

Det kan variere. Enkelte dager klarer jeg med bare noen få, andre dager går det tre-fire-fem. Trangen til og ta medisin er så tøff og klare. Har tatt alt for mye tidligere og da ble jeg innlagt, vil ikke det nå, men jeg har det nok veldig vondt innvendig som jeg kompanserer dette med.

Diskuterer du denne trangen/feilbruken av medikamenter med legen din eller andre?

Gjest Stillheten

Diskuterer du denne trangen/feilbruken av medikamenter med legen din eller andre?

Nei det har jeg ikke gjort. Går hos psykiater hver 14 dag, men har problemer med og prate om det.Tror det må være en vond følelse innvenlig som jeg ikke får helt tak i og vil derfor rømme ifra denne. Til i dag har jeg tatt tre paracet og 2 sobril så jeg vet det blir feil. Sitter på jobb og blir sløvere og sløvere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...