Gjest Erikz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei Har slitt med depresjon/angst siden jeg fikk mitt første panikkanfall påsken 2005. Etter å ha begynt på medisiner gikk alt så mye bedre. Synes ikke ting går så aller verst nå heller, men: Jeg føler hele tiden angsten/depresjonen lurer. For noen timer siden satt jeg rolig for meg selv da jeg kjente en grusom vond tomhet og ekkel følelse kom innover meg. Heldigvis har jeg lært meg å mestre dette litt bedre, men det er enormt tungt å gå igjennom tankeprosessene. Jeg vet egentlig ikke om dette kan kalles et panikkanfall? Snarere et depresjonsanfall? Flere som opplever dette? Jeg vil så gjerne bli dyktig til å mestre disse situasjonene, slik at de oppstår sjeldnere og sjeldnere. Jeg har gode venner, familie, jobb osv, og jeg aner egentlig ikke hvor disse tankene kommer fra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239122-angstanfall-eller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 har selv depresjon+litt angst. bedre etter at jeg har lært å snu tankene. boktips:ingvard wilhelmsen.livet er et usikkert prosjekt.forfatteren,som er psykiater,gir gode råd om hvordan vi kan endre tankevirksomhet som blant annet medfører angstfylte handlinger.rådene i denne boka ,er for å forandre tankene,i forhold til både angst og depresjon,og jeg er bedre allerede(er ikke ferdig med boka ennå,og dette er noe man må jobbe aktivt med.de første bedringene merket jeg allerede samme kveld-at jeg tenkte noe neg. og følte meg dep. og "automatisk" slo tankene om og jeg tenkte positivt isteden. håper flere blir inspirert til å bruke denne boka_det virker!hvis den er vanskelig å få tak i i bokhandel,er det i allefall en nettbokhandel som har den. lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239122-angstanfall-eller/#findComment-1845630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.