Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg er 23 år. 165 høy og veier ca 49 kg. jeg skulle helst gått ned 4-5 kg, sånn at jeg kan finne tilbake til trivselsvekta mi. trenger råd? noen som har tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg vet at det ikke er dette du spør om, men du veier jo ikke mye i forhold til høyden din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du har en bmi på 17. hvilket vil si at du allerede er undervektig. Finn for all del ikke på å gå ned mer i vekt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor gå ned?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg vet at det ikke er dette du spør om, men du veier jo ikke mye i forhold til høyden din. vil så gjerne tilbake på trivselsvekta mi...... liker ikke meg selv sånn som jeg er nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 vil så gjerne tilbake på trivselsvekta mi...... liker ikke meg selv sånn som jeg er nå Du er på full fart ut i et spiseforstyrrelseshelvete - du er klar over det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du er på full fart ut i et spiseforstyrrelseshelvete - du er klar over det? ja jeg var virkelig undervektig før, men.....gikk opp for mye, hadde det mye mye bedre da jeg var 45kg for da likte jeg meg selv, og da var det MYE enklere å spise nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 ja jeg var virkelig undervektig før, men.....gikk opp for mye, hadde det mye mye bedre da jeg var 45kg for da likte jeg meg selv, og da var det MYE enklere å spise nok Flott at du har blitt bedre! Men du er fremdeles undervektig og vær så snill, for din egen helses skyld, ikke prøv å gå ned i vekt igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Flott at du har blitt bedre! Men du er fremdeles undervektig og vær så snill, for din egen helses skyld, ikke prøv å gå ned i vekt igjen! jo må ned, koste hva det koste vil..... er ganske desperat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ikke gå ned i vekt. Du er tynn nok fra før. Tror du meg ikke? Få noen til å ta et bilde av deg. Så jobber du, eller tar syden ferie. Eller hva som helst. I alle fall- hold tankene borte fra kropp og vekt. Så om et års tid- ser du på bildet. Hva synes du? Et helt normalt slankt menneske, ikke sant? ;-) (Jeg snakker av erfaring) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ikke gå ned i vekt. Du er tynn nok fra før. Tror du meg ikke? Få noen til å ta et bilde av deg. Så jobber du, eller tar syden ferie. Eller hva som helst. I alle fall- hold tankene borte fra kropp og vekt. Så om et års tid- ser du på bildet. Hva synes du? Et helt normalt slankt menneske, ikke sant? ;-) (Jeg snakker av erfaring) jeg er ikke normalt slank helt sant! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hei! det er vel du,mistera fra her er det liv-tråden som har konstruert denne tråden.(ellers litt vel tilfeldig at denne tråden dukket opp rett etter du og hun andre snakket om at du skulle skrive en provoserende tråd)ber andre lesere se tilbake på den nevnte tråden. dette er bare noe de barnslige gjør når de kjeder seg.ikke verdt å svare mer på denne tråden.bare tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg er ikke normalt slank helt sant! Kjære deg. Jeg er OVERBEVIST om at du er normalt slank! Min erfaring var at mine øyne ikke SÅ min kropp "rett" en periode. Jeg mente jeg var TYKK. Men nå flere år etter- så ser jeg på bildene at jeg var helt normalt slank. Det var bare at jeg ikke SÅ det (hadde lettere spiseforstyrrelser). Dette med feil syn på egen kropp tror jeg er tilfelle for deg også. For ut fra det du sier om høyde og vekt så ER du slank. Du bør ikke gå et GRAM ned, rett og slett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg er ikke normalt slank helt sant! Du vet at det er et helt vanlig symptom blant anorektikere å tro at de er smellfeite når de egentlig er sterkt undervektige? Det er akkurat det du gjør nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hei! det er vel du,mistera fra her er det liv-tråden som har konstruert denne tråden.(ellers litt vel tilfeldig at denne tråden dukket opp rett etter du og hun andre snakket om at du skulle skrive en provoserende tråd)ber andre lesere se tilbake på den nevnte tråden. dette er bare noe de barnslige gjør når de kjeder seg.ikke verdt å svare mer på denne tråden.bare tull. hæ? nei tror ikke jeg er den du tror jeg er :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 beklager innlegget i sted. ble provosert av det jeg trodde var en oppkonstruert tråd etter jeg leste om de som snakket om det.så etterpå at det ikke var samsvar mellom tidspunktene.dette er et for alvorlig tema til å tøyse med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 beklager innlegget i sted. ble provosert av det jeg trodde var en oppkonstruert tråd etter jeg leste om de som snakket om det.så etterpå at det ikke var samsvar mellom tidspunktene.dette er et for alvorlig tema til å tøyse med. jeg tuller ikke jeg er helt seriøs ja jeg har kanskje et problem, men synes ikke det selv vil bare tilbake til min trivsels vekt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg tuller ikke jeg er helt seriøs ja jeg har kanskje et problem, men synes ikke det selv vil bare tilbake til min trivsels vekt skjønner deg.burde du ikke snakke med legen din om dette,tror du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mega meg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 skjønner deg.burde du ikke snakke med legen din om dette,tror du? *riste på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 *riste på hodet* du fikk vel en del gode råd lengre nede her. håper du forstår at dette er en sykdom og at det fins behandling for den. går det for langt,ender du opp på sykehus med sonde i magen. tenk på det. ville du ikke ønske et liv fritt for bekymring om hvordan kroppen ser ut? ha tankene fokusert på andre ting i steden? gledene i livet. ha det godt! ta vare på deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.