Gå til innhold

trenger litt hjelp

Gjest mega meg

Anbefalte innlegg

jo må ned, koste hva det koste vil.....

er ganske desperat

Du bør fortelle dette til legen. Det er tydelig at du trenger hjelp.

Det vet du vel selv?

Uthulede knoklete jenter er utrolig stygt. Vi skal da ha kjøtt på kroppen.

Men, det virker ikke som du selv ser at du er langt på viddene allerede....

SØK HJELP!!!

Og, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Spis sunn mat hver tredje time og tren.

Eller vil du bli et sånt ufint beinrangel på 40 kilo men likefullt med høyere fettprosent enn du aner - kun skinn og bein og fett under skinnet?

Hvis du går for det siste kommer du til å se forjævlig ut. Du kommer i tillegg til å bli syk.

Hvis du går for det første, legger på deg litt muskler og spiser normal mat til normale tider, har du alle muligheter til å få en nydelig kropp.

Hvis du vurderer å kvitte deg med mat for å gå ned i vekt, bør du søke hjelp. Med mindre du vil bli syk og se forjævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Du må IKKE gå ned i vekt!

Å lese innlegget ditt var som å sette meg selv tilbake i tid, bortsett fra at jeg strevde for å gå OPP i vekt, uten hell!

Da jeg var 23 år, var jeg 166 høy og 45-47 kg. Jeg visste uten å veie meg om jeg var 45 eller 47. Ved 47 kg hadde jeg litt matlyst, mens jeg overhode ikke hadde det ved 45 kg. Da bare spiste jeg etter klokka.

Jeg var altfor tynn, og visste det. Kjære deg, du skal være sjeleglad for at du har klart å komme deg opp til 49 kg!!!! Og du må prøve å legge på deg mer også.

Det som berget meg, var at jeg ble sammen med mannen min. Han var en dyktig kokk + at jeg da fikk noen å spise sammen med. Takket være han klarte jeg å komme meg opp til 52 kg da jeg var 25 år. Gjett om jeg følte meg lekker :-) Endelig litt former.

I dag (to barn senere) er jeg 55 kg. Jeg er slank og føler meg lekker. Og tro meg, jeg veier ikke for mye. Jeg har et par venninner som hevder at jeg er tynn. Men det bryr jeg meg ikke om. For 55 kg er min idealvekt.

Jeg sier ikke at du trenger å legge på deg så mye at du matcher meg, men prøv å komme deg over 50 kg, og bli der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spis sundt og godt

Jeg er like høy og overvektig (veier sikkert 80 nå). Jeg har pleid å veie 65 og vil ned til det...... Jeg tror ikke du er for tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei!

Du er altfor tynn. Med en høyde på 165 burde du veie 55-60 kg og selv da være slank.

Snakk med legen din. Kanskje han/hun kan komme med noen råd?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...