Gå til innhold

følelsene flommer over

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa

Alt kom bare fram etter den dumme krangelen.

Alle de andre ekle vonde tankene som jeg har lagret i skuffen. jeg er sint . Jeg føler at jeg ikke kan elskes. At jeg jeg er ødelagt. Et eller annet sted gikk det skeis bare. Og man kan ikke medisinere bort et psyko menneske. De snakker om å drepe osama bin laden. Ikke legge han inn på psykiatrisk og gi han medisiner. Han skal drepes eller settes i fengsel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239198-f%C3%B8lelsene-flommer-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innholdet i den skuffen din burde du kaste langt bort.... det du har opplevd vil mest sannsynlig dukke opp innimellom, det er ekstremt traumatisk og ting tar tid.... men etterhvert vil påminnelsene avta om det vonde og det kommer mer på avstand..

Håper du innerst inne ser på deg selv som et verdifullt menneske, problemene du har er forårsaket av andre, men du må komme gjennom dem, og det klarer du..! bare gi det litt tid:)

*tenker tilbake og husker veldig godt hvordan det var*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...