Gå til innhold

Tenker så mye på det samme

Anbefalte innlegg

Gjest tenke rare tanker

Jeg har sluttet med antidepressiva og føler meg litt rar om dagen. Tror det kommer til å gå over siden jeg ikke egentlig har angst. Jeg er veldig fasinert av en mann (han vet ikke noe om det), og jeg tenker på ham hele dagen. Jeg fantaserer om fremtiden, at han elsker meg også, at han er mannen i mitt liv osv. Jeg får gjort det jeg skal, men ikke mye utenom det. Har ikke forelsket meg på denne måten siden i ungdomstiden og det er lenge siden. Synes dette er rart og unaturlig og skammer meg litt over disse tankene. Ingen skal få vite om dem, ikke engang psykologen min. Noen med erfaring av dette? Er dette normalt i fasen etter antidepressiva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239200-tenker-s%C3%A5-mye-p%C3%A5-det-samme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nattsvermeren1365380995

hei,så koselig at du er forelsket:) (jeg har ikke erf. m. antid.) dette er noe du skal nyte og glede deg over(ikke tenk på å skamme deg-hvorfor i allverden skal du føle skam over noe slikt)nei-gled deg over de gode følelsene du opplever. gleder meg på dine vegne.:) klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...