Gå til innhold

Kjempestiv og smerter

Gjest lumelia

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia

For et par år siden hadde jeg en rideulykke, den nakken ble bøyd kraftig til ene siden, etter dette har jeg egentlig bare fått mere og mere problemer, jeg trener med vekter flere ganger i uken, men må la være nakke trening fordi det gjør så vondt, alikevell er jeg VELDIG stiv og har smerter nedover ryggen og hodet etter trening, iblandt føles det greit men så er jeg helt ødelagt igjen. Hvordan kan jeg trene nakken uten at den skades yttligere? Og hvorfor er jeg så stiv, hoftene og korsryggen er også veldig vond, og når jeg går har jeg problemer med balansen, føler jeg ser helt bøyd ut.. Hva kan jeg gjøre? Er det farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...