Gå til innhold

Personlighetsforstyrrelser.

Anbefalte innlegg

Jeg er en godt voksen dame som etter mange års erfaringer, både fra barndommen og opplevelser i voksen alder, er sikker på at sentrale voksenpersoner i mitt liv må lide av personlighetsforstyrrelse. Alle punkt slik det beskrives under hysterisk personlighetsforstyrrelse stemmer, men og med islett av kontrollerende, dominerende og negativ tankegang. Spørsmålet mitt er rett og slett om det finnes noe tilbud for oss voksne barn for å kunne bearbeide det vi har opplevd og samtidig lære å takle disse menneskene uten å gå under selv? Det er ikke lett å kutte ut personer i nær familie, men hvordan skal en overleve selv??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239257-personlighetsforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du stiller et viktig spørsmål som jeg håper du får svar på. Det eneste jeg vet om er www.morild.org som kanskje retter seg mer mot barn av foreldre med psykiske lidelser. En psykolog vil kunne hjelpe deg med å bearbeide opplevelser. Det å være i et miljø, ha et nettverk av "friske" er også viktig, tror jeg /venner e.l.

jeg vil leve

på ullevål har de ett yppelig opplegg for mennesker med personlighets forstyrrelser

gå inn på ullevål sine sider ogles om det der.

går der selv og mener det er den beste hjelpen man kan få i dette landet

det trenges årevis med behandling for å klare og forandre på disse problemenne for man må jo i grunnen forandre det man har lært seg fra man er liten av ovelevelses teknikker.(som sikkert ikke er bra egentlig)

lykke til

klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...