Gå til innhold

samboeren min stjeler!!!!

Anbefalte innlegg

Underslag fra husstandsmedlem?

Hmmmm.... det blir ikke lett å etterforske.

Hvems penger var det -egentlig-?

Dette gjaldt en bil. Biler er registrert på en person. Personen bilen er registrert på er oftest eieren. Samboeren som tok bilen har heller ikke førerkort. Ikke så veldig komplisert?

Fortsetter under...

Dette gjaldt en bil. Biler er registrert på en person. Personen bilen er registrert på er oftest eieren. Samboeren som tok bilen har heller ikke førerkort. Ikke så veldig komplisert?

Prøv. Det er ikke lett. Det er mange krangler som ender hos politiet med alskens anmeldelser. Politiet lar seg ikke bruke til å hevne seg. Hvis du sier han ikke har førerkort og ikke kan ta vare på seg selv, så kan det hende de gjør noe.

paralginforte...som jeg bruker svært sjelden..og beroligende som jeg ennda ikke har tatt,selv om jeg til tider burde ta..og sovemedisin.og naurontin som er på blå resept som jeg har brukt mot nervesmerter i hånden,den resepten har han gått selv på apoteket og hentet..

vi har samme fastlege og jeg har gitt beskjed om dette,og da legen søkte samboeren min til behandlig på psyk polikinikk så fikk han svar tilbake at han hadde bedre av og komme på ett sted hvor de jobber med rusproblematikk..

da klikket samboer,pga han mener han ikke har ett rusproblem,nå så føler jeg at jeg bare må la være og få medisiner selv...

Det var du som hadde eplepsi var det ikke?

Kast bare gubben ut. han er ikke noe å leve med... Han kommer nok ikke til å forandre seg i det hele tatt, og er han så frekk at han går og tar ut resepter på blå resepter så burde du gå på apoteket å si til dem at han ikke får lov til å hente ut dine reseper, det er ikke lov til å hente andres medisiner uten lov fra dem, de tilhører.

Prøv. Det er ikke lett. Det er mange krangler som ender hos politiet med alskens anmeldelser. Politiet lar seg ikke bruke til å hevne seg. Hvis du sier han ikke har førerkort og ikke kan ta vare på seg selv, så kan det hende de gjør noe.

Men hva menes med "samboer" da? Hva hvis du bor i kollektiv med flere venner? Kan de også stikke av med bilen din uten at du kan anmelde dem for det, fordi de bor på samme adresse?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...