keinstein Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg kan opplyse alle spente publikummere om at pulverkaffe holder seg i fryseren. Jeg har satt glasset i fryseren, og den holder seg like god etter 5 uker. Om pulveret er fryst spiller ingen rolle, det er like fullt pulver. Den pleide bli harsk etter 2 uker i romstemperatur og mer enn halve måtte kastes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så vet vi det... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det visste jeg da fra før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Det visste jeg da fra før. Og så gadd du ikke svare da jeg hadde store problemer og måtte kaste kaffe for 10-15 kroner hver 14. dag? Og ikke var smart nok til å finne ut av problemet. Jaja. Alle er seg sjøl nærmest. *sutre* Eller bare bløffer du og er etterpåklok? Egentlig visste du ingenting om dette før jeg skrev det nå? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Og så gadd du ikke svare da jeg hadde store problemer og måtte kaste kaffe for 10-15 kroner hver 14. dag? Og ikke var smart nok til å finne ut av problemet. Jaja. Alle er seg sjøl nærmest. *sutre* Eller bare bløffer du og er etterpåklok? Egentlig visste du ingenting om dette før jeg skrev det nå? :-) Beklager så mye, keinstein. Men jeg har ikke sett at du har slitt Første gang jeg leste om problemet ditt var etter at du hadde funnet ut løsningen. My bad!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Beklager så mye, keinstein. Men jeg har ikke sett at du har slitt Første gang jeg leste om problemet ditt var etter at du hadde funnet ut løsningen. My bad!!! I denne varmen holder den ikke mer enn en uke, litt ulikt etter typen. Kjelsbergs fra RIMI holder best/lengst uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.