Gå til innhold

Pulverkaffe-prosjektet oppdatering

keinstein

Anbefalte innlegg

Jeg kan opplyse alle spente publikummere om at pulverkaffe holder seg i fryseren.

Jeg har satt glasset i fryseren, og den holder seg like god etter 5 uker. Om pulveret er fryst spiller ingen rolle, det er like fullt pulver.

Den pleide bli harsk etter 2 uker i romstemperatur og mer enn halve måtte kastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det visste jeg da fra før.

Og så gadd du ikke svare da jeg hadde store problemer og måtte kaste kaffe for 10-15 kroner hver 14. dag? Og ikke var smart nok til å finne ut av problemet.

Jaja. Alle er seg sjøl nærmest.

*sutre*

Eller bare bløffer du og er etterpåklok? Egentlig visste du ingenting om dette før jeg skrev det nå?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så gadd du ikke svare da jeg hadde store problemer og måtte kaste kaffe for 10-15 kroner hver 14. dag? Og ikke var smart nok til å finne ut av problemet.

Jaja. Alle er seg sjøl nærmest.

*sutre*

Eller bare bløffer du og er etterpåklok? Egentlig visste du ingenting om dette før jeg skrev det nå?

:-)

Beklager så mye, keinstein. Men jeg har ikke sett at du har slitt :( Første gang jeg leste om problemet ditt var etter at du hadde funnet ut løsningen.

My bad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så mye, keinstein. Men jeg har ikke sett at du har slitt :( Første gang jeg leste om problemet ditt var etter at du hadde funnet ut løsningen.

My bad!!!

I denne varmen holder den ikke mer enn en uke, litt ulikt etter typen. Kjelsbergs fra RIMI holder best/lengst uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...