Gå til innhold

hjelp, jeg har kommet inn på skole!

Anbefalte innlegg

gisela1365380934

Herregud hva har jeg gjort..

Jeg har slitt med sosial angst så lenge jeg kan huske, er nå tredve. takler ikke rom med masse mennesker i, møter, kurs, etc. får voldsom angst som er helt for jævlig. beroligende funker ikke, da blir jeg bare trøtt og sløv. Bruker efexor som tar bort den verste angsten i hverdagen.

fikk brev fra Høgskolen nå om hvordan opplegget skal være.

jeg søkte fordi det var nettstudie. Men den første uka er obligatorisk undervisning, utflukter og diverse. Hvorfor sto det ikke det da jeg søkte da??

Jeg kommer aldri til å klare å møte opp. Men økologisk landbruk vil jeg vite mer om, men jeg vil ikke være med på sånne sosiale ting jo!

Papirene ligger strødd rundt i stua her nå. Føler meg så dum! Har fortalt alle at jeg skal studere, men jeg visste da ikke at man måtte være fysisk på skolen første uka.. da hadde jeg aldri i verden søkt. så nå må jeg finne på en teit unnskyldning for at jeg ikke skal allikevel.

jeg er så redd, jeg klarer ikke dette.

hva skal det bli av meg, jeg er så pysete, tør ingenting jo!

er det noen som har noen råd??

skal i gruppesamtaler til høsten, men det blir jo etter at skolen har begynt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239625-hjelp-jeg-har-kommet-inn-p%C3%A5-skole/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hei33

Det må da kunne gå an å få en legeattest eller noe som sier at du ikke kan være tilstede første uka. Det blir for tragisk hvis du må la være å begynne på studiet pga den ene uka. Tror ikke du behøver å la være. De har sikkert forståelse på Høgskolen hvis du kommer med en legeattest.

Ikke gi opp studiene pga dette her!

Lykke til! :-)

gisela1365380934

Rådgiveren på høgskolen er rett person å snakke med. H*n kan sikkert hjelpe deg, vil jeg tro.

Det kan jo tenkes vedkommende er ute i ferie nå, ring så får du høre.

Lykke til!

takk for svar, men skolen er ikke villig til å la meg slippe de fire dagene.

studiet går i dass, og jeg er lost nok en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...