bibben Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hvorfor er bergningsgrunnlaget for attføring og rehabilitering forskjellig? I mitt tilfelle utgjør det ca. 50.000 kr. Kan man ha en liten jobb på noen timer i uken når man er på rehabilitering? Blir da alt man tjener på den lille jobben trukket fra på trygdeytelsen? Spørsmålet legges i dette forumet fordi jeg har kommet inn i trygdesystemet pga psykisk sykdom. Finnes det noen med erfaringer eller oppklarende kunnskap, blir jeg glad for det 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Når man går på rehabilitering kan man i utgangspunktet ikke jobbe vedsiden av med mindre behandlingsgruppa mener det er en del av behandlingen og noe som vil bidra til at du får det bedre. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Arbeidstrening.....man du får ikke betalt for det utenom rehabiliterings pengene. 0 Siter
soleil Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Man kan ha graderte rehabiliteringspenger, ja. Men dette må du uansett ta opp med lege/trygdekontor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.