Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er en dame på 26 år jeg har to barn. leg har vært hos legen min pga depresjon angst og panikkanfall. jeg begynte da med paroxetin. det hjalp på panikkanfallene men ikke på depresjonen. jeg fikk da sobril i tilegg som jeg tar max tre ganger om dagen. føler det er de som gjør at jeg kommer meg gjennom dagen. jeg er henvist til sykehuset men det tar så lang tid før jeg får time. har du noen råd om hva jeg kan gjøre for jeg er så utrolig trist og lei meg. føler det styrer livet mitt helt. jeg vet ikke hvor lenge til jeg orker å ha det så fælt. hilsen ansan

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239945-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...