Gå til innhold

Det å gi opp......

Anbefalte innlegg

Gjest Rosalind

Dette ble ett interesant tema for meg. Det fikk meg til å tenke.

For fem år siden følte jeg at jeg ga opp å kjempe. Jeg hadde ikke flere krefter å kjempe med.

Nå etterpå har jeg mistet fullstendig gnisten til å være blant mennesker i ett arbeidsfellesskap. Jeg følte meg forferdelig utrygg.

Jeg fikk også tilbakemeldinger på arbeidsplassene jeg var som ga meg dødsstøt. I dag har jeg en jobb der jeg jobber selvstendig og pip alene.

Men jeg lengter etter utfordringer. Hele tiden driver jeg fortsatt med å tilegner meg kunnskap. Jeg liker det.Men tør ikke å få flere tilbakemeldinger som er for tøffe for meg.

Jeg tror vi blir en stor gjeng etterhvert vi som ikke takler for tøffe tilbakemeldinger. Toleransen oss mennesker imellom er blitt tøffere.

Jeg må prøve å komme mer tilbake.....Akkurat det er opp til meg.

Jeg har halv jobb og halv uføretrygd. Men det har vært passe for meg disse fem årene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240469-det-%C3%A5-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fderf3r

Tror det er typisk norsk å være redd for konfrontasjoner og kritikk. Jeg har vært mye i Spania og Italia, og det jeg har merket meg er at folkene der krangler ofte høylydt. I mine ører hører det voldsomt ut, men de er like gode venner igjen etterpå. De vet at vennskapet eller kjæresteforholdet er ikke over selv om en kaller hverandre de styggeste ting en stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240469-det-%C3%A5-gi-opp/#findComment-1859147
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...