Gå til innhold

Scoobidoo


Gjest StepQueen

Anbefalte innlegg

Gjest StepQueen

Heisann folkens!!

Ikke så ofte jeg er her nå om dagen, det blir mye annet som må komme foran, dessverre.. Men selv om det er kommet mange nye til og en del "gamle" sikkert har falt fra, så tenkte jeg at jeg skulle hilse på likevel. Alt er mer eller mindre som før her, jeg har det fint, har drømt om XXX nesten hver natt i det siste, men jeg vet ikke hva det kommer av. Håper vi sees snart igjen folkens! (dere vet selv hvem det gjelder ;-)

*klems* fra LilleMy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lind@

Hei :)

Kjekkt å hilse på deg igjen!

Er lite innom for tiden jeg også. Mye å gjøre på skolen, så jeg får ta det igjen senere ;)

Håper det står bra til med deg, LilleMy.

~Klem fra~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære LilleMy!

Det hjalp visst ikke å bytte nick til StepQueen - for meg vil du likevel alltid være LilleMy!! :-)

Det høres ut som du jevnt over har det bra - ingen ting gleder meg mer!

Kan det være noe med årstiden som gjør at du drømmer så mye om XXX? Noe som skjedde om våren eller rundt påske? Du vet, underbevisstheten jobber, selv om vi stritter i mot aldri så mye. Det hjelper å snakke om det, prate det ihjel du vet, så blir både du og underbevisstheten lei av det til slutt, og du får fred!

Her går det unna i svingene siden vi kom hjem fra syden. Denne uken har jeg visst jobbet 15 timer hver dag. Da blir det ikke mye tid til å skrive mail, det kan jeg love deg!

Pass godt på deg selv, vennen, og ha en fabelaktig fin påske!

Kjempegod påskeklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...