Mannen82 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvordan vet man at man faktisk har fått et sammenbrudd, Hvordan føles og oppleves det? 0 Siter
Gjest ønsket venner Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 hei! leste det du skrev i går..føler du selv at du har et sammenbrudd? det er sikkert ikke likedan for alle,men hos meg er det jeg vil kalle sammenbrudd,at jeg ser ingenting annet enn håpløshet;alt er dystert,gråter mye.. hvordan har du det nå? 0 Siter
Gjest ønsket venner Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 har du noen å snakke med? hvis ikke, kan du ringe mental helses hjelpetelefon.. 0 Siter
Mannen82 Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 hei! leste det du skrev i går..føler du selv at du har et sammenbrudd? det er sikkert ikke likedan for alle,men hos meg er det jeg vil kalle sammenbrudd,at jeg ser ingenting annet enn håpløshet;alt er dystert,gråter mye.. hvordan har du det nå? Jeg har det ikke veldig bra. Alt er som du sier dystert og mørkt, kan gråte av fortvilelse . Har over lange perioder kunnet gråte over små ting, f.eks hvis jeg ser en film (Det trenger ikke være noe trist, og det kommer plutselig). Jeg ringte fastlegen min i dag, så viser det seg at de holder stengt på fredager, så får vel bare smøre meg med tolmodighet frem til Mandag. 0 Siter
Gjest ønsket venner Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har det ikke veldig bra. Alt er som du sier dystert og mørkt, kan gråte av fortvilelse . Har over lange perioder kunnet gråte over små ting, f.eks hvis jeg ser en film (Det trenger ikke være noe trist, og det kommer plutselig). Jeg ringte fastlegen min i dag, så viser det seg at de holder stengt på fredager, så får vel bare smøre meg med tolmodighet frem til Mandag. hei!synd at du ikke fikk tak i legen din i dag. har du noen å snakke med i mellomtiden? prøv å ikke bli værende for mye inne.fint om du kan komme deg ut og gå tur/mosjonere og få frisk luft;det hjelper på humøret og klarer tankene. jeg vet så altfor godt hvordan det føles å være så langt nede,og jeg føler med deg. du skal vite at det ordner seg, jeg er ikke så god til å trøste, men du også vil igjen føle at livet er godt å leve,når du har kommet deg opp fra dette. tenker på deg. 0 Siter
Gjest ønsket venner Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har det ikke veldig bra. Alt er som du sier dystert og mørkt, kan gråte av fortvilelse . Har over lange perioder kunnet gråte over små ting, f.eks hvis jeg ser en film (Det trenger ikke være noe trist, og det kommer plutselig). Jeg ringte fastlegen min i dag, så viser det seg at de holder stengt på fredager, så får vel bare smøre meg med tolmodighet frem til Mandag. det er også bra å skrive ned tanker og følelser;enten for deg selv,eller her feks. hvis det er vanskelig å få sagt alt til legen,er det også lurt å ha skrevet det ned,så kan legen lese. om du skriver her i løpet av helga,kan jeg svare deg,om du vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.