Gå til innhold

Sammenbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at man faktisk har fått et sammenbrudd, Hvordan føles og oppleves det?

Gjest ønsket venner
Skrevet

hei! leste det du skrev i går..føler du selv at du har et sammenbrudd?

det er sikkert ikke likedan for alle,men hos meg er det jeg vil kalle sammenbrudd,at jeg ser ingenting annet enn håpløshet;alt er dystert,gråter mye..

hvordan har du det nå?

Gjest ønsket venner
Skrevet

har du noen å snakke med?

hvis ikke,

kan du ringe mental helses hjelpetelefon..

Skrevet

hei! leste det du skrev i går..føler du selv at du har et sammenbrudd?

det er sikkert ikke likedan for alle,men hos meg er det jeg vil kalle sammenbrudd,at jeg ser ingenting annet enn håpløshet;alt er dystert,gråter mye..

hvordan har du det nå?

Jeg har det ikke veldig bra. Alt er som du sier dystert og mørkt, kan gråte av fortvilelse .

Har over lange perioder kunnet gråte over små ting, f.eks hvis jeg ser en film (Det trenger ikke være noe trist, og det kommer plutselig).

Jeg ringte fastlegen min i dag, så viser det seg at de holder stengt på fredager, så får vel bare smøre meg med tolmodighet frem til Mandag.

Gjest ønsket venner
Skrevet

Jeg har det ikke veldig bra. Alt er som du sier dystert og mørkt, kan gråte av fortvilelse .

Har over lange perioder kunnet gråte over små ting, f.eks hvis jeg ser en film (Det trenger ikke være noe trist, og det kommer plutselig).

Jeg ringte fastlegen min i dag, så viser det seg at de holder stengt på fredager, så får vel bare smøre meg med tolmodighet frem til Mandag.

hei!synd at du ikke fikk tak i legen din i dag.

har du noen å snakke med i mellomtiden?

prøv å ikke bli værende for mye inne.fint om du kan komme deg ut og gå tur/mosjonere og få frisk luft;det hjelper på humøret og klarer tankene.

jeg vet så altfor godt hvordan det føles å være så langt nede,og jeg føler med deg.

du skal vite at det ordner seg,

jeg er ikke så god til å trøste, men du også vil igjen føle at livet er godt å leve,når du har kommet deg opp fra dette.

tenker på deg.

Gjest ønsket venner
Skrevet

det er også bra å skrive ned tanker og følelser;enten for deg selv,eller her feks.

hvis det er vanskelig å få sagt alt til legen,er det også lurt å ha skrevet det ned,så kan legen lese.

om du skriver her i løpet av helga,kan jeg svare deg,om du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...