Gå til innhold

Zyprexa og samtaleterapi

Anbefalte innlegg

Det nevnes i en tråd om å snakke ut tankekjøret istede for å medisinere det bort.

I utgangspunktet ville vel det vært det beste. For min egen del er jeg imidlertid så utslitt av alt bråket i meg at jeg ikke orker tanken på terapi ennå. Og det er begrenset hvor mye man vil bruke sine omgivelser.

Jeg ønsker å oppnå ro og fred for så eventuelt å gå i terapi. Min erfaring med lithium så langt er at jeg faktisk er blitt mer meg selv, at følelsene mine er renere og mer ekte. Zyprexa er det for tidlig å si noe om.

Kaster jeg bare blår i øynene på meg selv når jeg ikke orker tanken på samtaleterapi ennå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240668-zyprexa-og-samtaleterapi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har tatt et fornuftig valg.

Det er svært lite sannsynlig at samtaleterapi vil hjelpe deg med dette.

Medisinkombinasjonen er fornuftig og den viktigste hjelpen du kan få.

Tusen takk for alle svar! Det er deilig å få en bekreftelse på at man ikke er fullstendig ute å kjører.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...