Gå til innhold

Hjelp meg å finne lyset.

Anbefalte innlegg

Gjest tristnå

Nå er jeg skikkelig nede i en depresjonsdal. Og jeg kan jo bare ikke ha det slik. JEg har familie og flere barn jeg må ta meg av.

Men akkurat nå er jeg så sliten og orker jeg ingenting. Mannen min forstår ikke dette helt. Jeg pleier å jo være så sterk og takle det meste. Men nå har jeg ikke mer å gi.

Jeg føler jeg bare gir og gir og så får jeg ingenting tilbake. Men jeg vet ikke hva det er jeg trenger heller.

Om jeg får fri, så tror jeg at jeg bare kom til å ligge som et slakt på sofaen og synes synd på meg selv. Det hjelper jo ikke det.

Å bli dratt ut på ting hjelper kanskje bitte litt der og da, men så faller jeg ned igjen.

Jeg orker ikke å snakke med noen . Vi likke vise at jeg er svak. For alle tror jo at jeg er sterk og klarer alt.

Egetnlig vil jeg bare ligge i senga mi. Vil bare forsvinne.

Jeg er udugelig, lat og feit. Eneste grunnen tila t jeg kommer meg opp er barna mine. Jeg kan finne litt glede i dem. Men det er også alt.

Jeg ammer, og vil ikke bruke medisiner. Men jeg må opp fra dette mørke dypet jeg er i nå. Hjelp meg å finne noen trinn slik at jeg kan klatre litt -ø vær så snill!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240678-hjelp-meg-%C3%A5-finne-lyset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nattsvermeren1365380995

hei!

har selv vært svært deprimert.jeg har blitt mye bedre av å følge råd fra NHD.

se tråd:til NHD.serotinin(28/7-06)nattsvermeren og NHD. og tråd:negative tankebaner11/7-06)pessimisten,skal og NHD.jeg har heller ikke brukt medisiner:)

ha det godt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...