Gå til innhold

NHD. Ekle symptomer. Redd fordi jeg skal ut å reise.

Anbefalte innlegg

picachu1365380511

Hei! Tok siste halve tab. med cipralex 28 juli. Men har nå i 4-5 dager kjent en slags "rar" svimmelhet når jeg snur på hodet/ser til sidene. Som om øynene rykker til i svimmelhet. (Vanskelig å forklare) Veldig ubehagelig. Skyldes dette nedtrappingen?

Fortsetter under...

Gjest SSRI abstinens

Grunnen til at jeg skrev innlegget 2 ganger, var for at NHD forhåpentligvis skulle svare. Har du tatt cipralex selv, og opplevd set samme, eller? Hvordan vet du at det er vanlig?

Dette er vanlige symptomer ved seponering av alle SSRI. Det går over, men det kan ta lang tid.

Gjest lillepilletriller

Ja, det er ikke uvanlig å få denne spesielle "svimmelhelten" når man driver og slutter/trapper ned på slike medisiner. Ubehagelig ja, men ufarlig. Vet ikke hvor lenge det vil vare, men hos meg har det vart fra noen dager til en uke.

Annonse

Grunnen til at jeg skrev innlegget 2 ganger, var for at NHD forhåpentligvis skulle svare. Har du tatt cipralex selv, og opplevd set samme, eller? Hvordan vet du at det er vanlig?

Hei picachu! Jeg vet at det er vanlig fordi jeg har gått på Cipralex selv en lang stund, og da jeg trappet ned fikk jeg slike symptomer.

Jeg har også opplevd å få slike symptomer hvis jeg f.eks glemte å ta dem en dag.

Håper det blir bedre for deg snart! :-)

picachu1365380511

Hei picachu! Jeg vet at det er vanlig fordi jeg har gått på Cipralex selv en lang stund, og da jeg trappet ned fikk jeg slike symptomer.

Jeg har også opplevd å få slike symptomer hvis jeg f.eks glemte å ta dem en dag.

Håper det blir bedre for deg snart! :-)

Ok :) Det var godt å høre...synes det er så ekkelt, men nå ble jeg beroliget :) Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...