Gå til innhold

AD og "flate følelser"

Anbefalte innlegg

Takk for sist alle "kjente" !

Jeg begynte på AD i januar. Var Alvorlig deprimert og trenger ikke utdype det mer. Jeg begynte på Cipralex. Jeg følte meg flat og fri for følelser, inntil AD og EGENTRENING begynte å virke. Jeg går enda på AD og driver fortsatt egentrening. Nå er livet bra igjen. følelsene er "normale". Jeg trodde en periode at jeg var blitt mer likegyldig, men jeg mener den riktige konklusjonen heller er at jeg nok har vært deprimert mye lengere enn jeg har trodd og har vært følelsesmessig ustabil en lang periode før depresjonen ble synlig.

Vet ikke om det gir noen mening, men deler det nå uansett !

Ha en fin sommer alle, å husk at frasen "ta tiden til hjelp" faktisk er riktig uansett hva du tror i akkurat nå !!

Vil også takke NHD for gode svar og god hjelp når jeg trengte det.

Mvh

"normal" på lykkepille :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240745-ad-og-flate-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...