Gå til innhold

Anbefalte innlegg

bare lurer..Jeg er veldig alvorlig plaget av panikkkangst, samt at jeg plages av generelarisert angst... Jeg unngår alt!!

Men jeg er klar over det. Har økt (pr i dag fra 20-30) mg -Cipralex. Når tror du at jeg kan oppleve bedring?

Eller kan jeg det?

Alle dagene mine oppleves som et stort agstanfall...det er helt grusomt. Jeg holder bare ut fordi jeg vet at de som kjenner meg kommer tilbake fra ferie på Mandag.

jeg vet at det er en helt teit tanke, men jeg må på den annen side vite at det alltid er noen som forstår meg...

Jeg har hatt en klump i magen så lenge at jeg er urolig for at det kan bli magesår..har tatt den prøven før og vil ikke det igjen (er ikke hypokonder)

Vel hovedspørsmålet mitt er vel: Av den overlegen jeg går får jeg anbefalt å ikke ta beroligende...mens da jeg snakket med en annen overlege i dag, så anbefalte han beroligende...Som sagt så har alle ferie....jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...Ønsker ikke leve, men ønsker ikke dø...

Jeg er deprimert og har angst-er visst i tillegg med i et prosjekt mot modum, hvor av alle amtalee blir tatt opp på bånd og sendt dit...det hjelper bare så lite når det er ferie....og jeg har igjen angst mot å ta medisiner.

Håper du er grei og svarer meg...selv om det ikke er definerte spørsmål.

Mvh Pille2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240758-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...